Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej hjælp til begyndermc
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   9. maj 2009 Jeg vil anbefale dig at søge i forummet for det første svar.

Man kan neddrosle stort set alle cykler, så ja...

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #2   9. maj 2009 ja men er det så lovligt at starte på sen stor selvom du kan har lillekort.. altså selvfølgelig at den store er neddrosset

• Sajmon ™

#3   9. maj 2009 Ja det er lovligt - bare den er droslet til 34hk.

• #4   9. maj 2009 ja det er lovligt. så længe motorcyklen ikke har mere end 34 hk og det er blevet bevist ved et syn hos en synshal

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    dec 2008

#5   9. maj 2009 okay fedt nok.. øhmm lige et spørgsmål mere så hvor kan man få dem droslet så langt ned og en pris på det

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    dec 2008

#6   9. maj 2009 men tak for jeres svar, tid og hjælp.. glæder mig sku til det

• Sajmon ™

#7   9. maj 2009 Bare find den cykel du kan overskue at betale for, og kontakt din nærmeste mærkeforhandler - så kan han hjælpe dig med det.

Du kan også bare selv købe sættet hjem og montere det, og få den synet. Typisk koster droslingssættet 1000-1500 kroner og et syn 350.

• #8   9. maj 2009 Nu bliver jeg skide kedelig, men lyt lige her:-)

Før du nu forelsker dig i en eller anden dødlækker R1 eller GIXER, så bemærk lige, at de fleste regulære, ordinære 2-cylindrede MC- er meget mere velegnede at drosle (de kører simpelthen så meget bedre i droslet stand) end de 4-cylindrede, der skal løbe ved mange omdrejninger for at have trækkraft.

Dertil kommer at forsikringen er langt mere fordelagtig:-)

• #9   9. maj 2009 Jeg startede på GS500, den som er i min profil, og har netop lige købt ny. var / er utrolig glad for min Gs500 som også er droslet. og hvad endnu bedre er, så har jeg den forsikret for 4990,- med kasko og fast præmie.

det kan du jo ikke med det store cykler, da de forsikrings selvskaber jeg snakkede med, er ligeglade med og dem er droslet eller ej.

• #10   9. maj 2009 hej kan anbefale dig og starte på en gsxr400r,men der skal du have monteret neddroslingskit.

• #11   9. maj 2009 Hej jonatan.
    jeg vil støtte op om det andreas skriver.
    en suzuki gs 500 er en rigtig god maskine og starte ud på og den er billig og forsikre.
    så jeg vil helt klart anbefale sådan en.

• #12   9. maj 2009 gsxr400 med drosling siger jeg også - overvejer selv at skaffe sådan en hvis jeg får råd fordi det er en sjov og hidsig og billig lille raket med gode køreegenskaber.

• #13   9. maj 2009 Nu har jeg selv kørt på en 1000cc 4 cylindret med drosling, og den kørte fint smiley

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    dec 2008

#14   9. maj 2009 tak til jer alle for jeres svar.
    men tror den bliver købt af min far og står i deres navn men ejg betaler den så for at må bruge den for ham..
    mener det var sådan vi kom ud af det mig og min far.
    hvad synes i om den ide så

• #15   9. maj 2009 Den er forsikringsmæssig billig, hvis du ikke er registreret som bruger.
    problemet er lidt, at det faktisk er forsikringssvig, hvis du bare anvender cyklen regelmæssigt uden at være registreret bruger, og forsikringsselskaberne er begyndt at interessere sig voldsomt for disse forhold.

Begge mine voksne børn kører MC. De har relativt billige maskiner og så bare ansvarsforsikring. Den er yderst betalbar, og det har den kæmpefordel, at de faktisk optjener forsikringsanciennitet. Det havde de aldrig gjort, hvis de kørte i mit navn:-)

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    dec 2008

#16   9. maj 2009 okay tak fordi du siger det.. hmm så må jeg starte på en lille og billig en

• #17   9. maj 2009 Ellers er der jo også en baby ninja, rigtig lille fed maskine, og så er den ikke så dyr..

Kommentér på:
Hej hjælp til begyndermc

Annonce