{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  530-525-520 kæde = styrke - lethed
  • #1   13. maj 2009 næsten alle køre med 520 kæder til race og det er rigtig mange på 1000ccm sports maskiner også godt tunede maskiner, og der får de bare tæsk hele tiden, så tror nok du skal regne med det kan holde, det siges di får 2 hk mere på hjulet men ved ikke on det passer ved bare alle køre med dem også mig selv

• #2   13. maj 2009 Som Allan også skriver, kører næsten alle banecykler med 520 kæde. Der findes selvfølgelig mange kategorier af 520.kæder, men hvis du vælger en kæde og tandhjul som er beregnet til race, så har du ingen problemer med din 1000ccm V2'er.

Har haft gode erfaringer med eks. denne kæde i 520: DID ERV-3

• #4   13. maj 2009 egentlig er det til en streetfighter,, og tror jeg kom til i en brændert at bestille

et 530 for tand hjul et 525 bagtand hjul og en 520 kæde, haha dumme yosuf!!!

mener det er en d.i.d kæde måske den der ERV-3,, skal jeg lige tjekke...

er det ikke standart fortandhjul som sidder på suzuki`erne?

• #5   13. maj 2009 Hehe god bestilling.

Jeg vejede mit 532 kit og mit 520 kit da jeg skiftede. Mener jeg tabte næsten 30% af vægten. De vejede vist 3,2kg for 532 og 2,3 for 520 kit.

• #6   13. maj 2009 hold da kæft det er alligevel meget,, det er roterende masse så det må vel kunne mærkes lidt.....

Kommentér på:
530-525-520 kæde = styrke - lethed

Annonce