{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom nu gutter og gutinder
  • Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 191
    #1   13. maj 2009 Der var faktisk ikke det jeg hellere ville !

Meget gerne, det ville naturligvis være en fantastisk "røver" at komme med længe efter...

Det eneste der forhindre...er at jeg ikke lige køre 314 km smiley

Men der skal ønskes en super god dag herfra - må alt være med jer smiley

• #2   13. maj 2009 og det er langt på cykel for der er da ik opretttet nogen mc Patrick smiley

Men jeg har satme også langt ville ellers gerne være med.

Mikael

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

#3   14. maj 2009 Mikael N

Så for søren, det må du sku undskylde - kunne du ikke lige vise mig det der Punkt i reglerne, hvor der står man SKAL have oprettetet en MC for at være herinde??

Det punkt fik jeg vist så ikke læst under oprettelsen??

Done Deal? smiley

• #4   14. maj 2009 Ok patrik ta lige en lille slapper kik lige jeg skriver med smiley, hvorfor så negativ det er livet sgu for kort til du.
    Men se nu at få købt en mc så du kan komme ud at køre istedet for at spille sur og tvær smiley

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

#5   14. maj 2009 Mikael N...

Jeg har en skam da en MC, og har haft den et godt halvt år - og har allerede rundet knap 600 glade killometer i den her sæson...

Men jeg nu ganske afslappet - men jeg finder det måske lige ledes en smule upassende, at en mand spørger efter lidt hjælp, og du entelig bare mere travlt med at disse mig og fortælle jeg ikke har oprettet en cykel? smiley

For entelig kan jeg slet ikke se hvad det har med sagen at gøre - skulle det endelig være det, kan jeg da altid sætte dig på filterliste, så slipper du for at se på en bruger der ikke har fået oprettet sin motorcykel?

Eller du kunne helt af dig selv holde snotten ude af min bruger, og så forsøge og holde dig bare en smule til topic, istedet for at fylde det med lige gyldigt gylde, der ihvertfald på ingen måde hjælper nogen steder..

Har du et problem med det, kunne du skrive en PB smiley

Smily eller ejh, Ja, livet er for kort, og jeg er nu også ganske ganske glad, hver eneste gang jeg trækker min "I dine satans forudindtagede øjne" trækker min (FIKTIVE) Bike ud af skuret og ruller en dejlig tur..

Så lad os nu alle sammen komme ud og køre på de cykler, hvad end de er oprettet eller ejh smiley

Så ikke mere snot pis fra dig - og ikke flere sure miner fra mig...

Hvor er det entelig også irreterende du har 2 cykeler stående du jo entelig har solgt...Ejhhh altså...tænk at jeg ikke har andre ting i livet at spilde dyre tastetryk på, end at fortælle at nogen mangler og oprette en cykel, som vil for dit vedkommende er pisse ligegyldigt??

Håber dette kan spare mig for en fed portion gylle i fremtiden..

Og så rigtig god vind til dig derude...

• #6   14. maj 2009 Kære Patrick H.
    Hvor er jeg glad for, at du i dit sidste indlæg skriver at du er glad og afslappet, ellers ville jeg ikke vide det. Dine vendinger og dit srogbrug indikerer ikke at du er glad og afslappet, når jeg læser det. Men som sagt fint at du skriver det, så man ikke er i tvivl.

Kære Patrick H. du skal ialtfald herfra ønskes en glad og god sommer på 2 hjul!

• #7   14. maj 2009 Patrick dit sure opstød det her kan siges meget kort du er simpelt hen for langt ude for mig, du er yderst velkommen til at blackliste mig, folk som dig gider jeg ikke spilde mere tid på.
    Iøvrigt hvorfor skriver du selv når du udemærket godt ved du ikke kommer . Min sjove bemærkning til dig var nu bare at det var langt på cykel.
    Min besked til Kent var nu bare en tilkendegivelse på at det er en fed måde at gøre dage uforglemmelig.
    Lige det irreterende punkt med de solgte cykler kan jeg heller ikke følge dig i desværre.

Mikael

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

#8   15. maj 2009 Kent P

Rigtig god sommer ditto - og stort held og lykke med "Overraskelsen"

Mikael

Jamen så blev vi jo enige... fint

• #9   15. maj 2009 Puha, go' våd tur, ikke ligefrem fordi de lover mcvejr den næste uges tid, og da bestemt ikke søndag.

Kommentér på:
Kom nu gutter og gutinder

Annonce