886 visninger
|
Oprettet:
se den nye bmw s1000rr {{forumTopicSubject}}
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_s1000r.htm
den mangler noget på design siden,( hvad sker der for de lygter ) men ydelsen lyder til at være ok
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.581
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 635
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 116 Svar: 437
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 257
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 257
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 25
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Fed knallert, men i guder et par grimme lygter. - Men det ser man jo ikke når man kører på den så fuck det :oD
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 100
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.022
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 624
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Det er derfor de har lavet den med forlygten. Bare så vi ikke blev i tvivl om det nu også er en BMW
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
og udstødningen er heldigvis noget man selvfølgelig skifter,,, og så måske kåbe glasset,, skulle måske ha været noget af kåben istedet
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Måske det bare er mig, men BMW laver sgu nogle meget fede cykler efterhånden. Desværre skal de altid lige krydre dem med en eller flere BMW designtypiske øjebæ
se den nye bmw s1000rr