{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Blackbird {{forumTopicSubject}}

hmm nu hvor stormen er død ved lastbil, så skal jeg jo til at tænke lidt i en andne cykle, og tænker lidt på Blackbirden, men hvordan er sådan en fætter til at svinge? ved jo den er stor og tung.
desuden hvad skal man gå efter i forhold til indsprøjtning eller karburatore?
ved godt at jeg skal ud og prøvekøre den selv, men kan ikke gøre det på grund af et brækket kraveben.
en anden cykel jeg tænker på er en bandit 1200, og der er det de samme spørgsmål`?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blackbird
  • #1   14. maj 2009 Har selv ejet flere - både med og uden sprøjt.
    Jeg ville helt klart foretrække sprøjtmodellen - karburatoren skal have en del pisk for at den ligesom eksploderer - hvorimod sprøjtmodellen har et mere jævnt træk hele vejen op.
    Det synes jeg bedre til temperamentet på en BB.
    Ang. sving er den selvfølgelig tungere end en 600, men igen synes jeg ikke det er for meget. Det er vist en individuel vurdering.
    Du må igang med prøveturene......

    Rasmus


  • #2   14. maj 2009 prøv dem begge 2 . køb den du kan lide og tillykke med din bird når du får den smiley bIrden er IKKE en racer .men hvis du køber et lille beslag til at hæve 6mm (ca 120kr hos jaws)den bag og sætter michelin ct2 pilot power på . så har du en mc der svinger helt fint inc komfort for 2 .og du kan bruge den til alt touring ,sports kørsel ,hente brød hos bageren .mule sports mcer fra stående start (de fleste kan ikke holde forhjulet nede på racere)og kører en tur op ad strandvejen.kort sagt den er en switzerkniv...hvis du har råd så køb en fra 2000 med sprøjt og frem .de er lettere at trime på grund af sprøjten .men modellen med karburator har lidt flere hk og kører også sublimt og længere på literen en sprøjten gør .og så er birden ikke til at sparke fra hinanden . sukien kender jeg kun motor mæssigt ..og den er bundsolid ...men prøv dig frem

  • #3   14. maj 2009 stabil og gennem prøvet maskine... eneste der er hvis du ser på det tekniske så har de med at brænde laderelæ / ensretter... men der kan du købe et ved snapel autoel i kbh de virker

  • #4   14. maj 2009 TT det lyder godt, må vist bare ud og kører på en.
    tak for de fine svar.


  • #5   14. maj 2009 Tjaa, den store bandit er nu osse en fin cykel til det hele, man kan sagtens slide bolte af fodhvilere m.v, og udnytte den fulde dækbredde, og det er sjovt! Flere timers kørsel i ét stræk er heller ikke noget problem, men som før nævnt; ud og prøv..., altså når du er groet sammen...

Kommentér på:
Blackbird

Annonce