347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Drosling (igen igen) Drosling (igen igen)

Jeg har købt mig en fin gammel GS750, som jeg skal have ud og køre her en gang i sommer. Da jeg kun har lille køre kort skal den drosles.

Mine spørgsmål er så:¨

1: Skal den synes med drosling, eller kan jeg bare nøjes med at montere droslingen?
2: Må jeg selv montere et droslingssæt?
3: Hvis mc'en skal synes med droslingen, skal den så synes uden droslingen, eller kan jeg bare flå skidet ud, og køre lovligt, her om et års tid når jeg får det store kort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling (igen igen)
  • #1   20. maj 2009 1. den skal sysntes så vil der komme til at stå på registrengs artesten at den er konstruktivt ændret til 34 hk. (eller noget i den stil ) så ja den skal synts når den bliver droslet....

hvordan det lige er med den anden vej ved jeg ikke....

• #2   20. maj 2009 jeg vil tro at det er det samme den anden vej...........ellers ender vi jo i at politi evt. kan gi en bøde som en boret knallert........hvis det står i papiret at den er droslet, skal det jo ud af papiret igen.

• #3   20. maj 2009 Den skal synes med droslingen i... Og du kan selv sætte den i, du skal blot have de korrekte papirer på drosslingssættet med...

Når du fjerner drosslingen, skal den igen til syn, da du hver gang du fjerner/sætter drosslingen, laver en konstruktiv ændring på MC'en.

Jeg stod selv i nogenlunde samme situation med min GPZ'er i tidernes morgen.

Kommentér på:
Drosling (igen igen)

Annonce