Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøveplader
  • #1   12. feb 2006 Du henter sgu bare een på motorkontoret...og husk nu og medbringe kørekort samt reg.attest... +de obligatoriske 1000,- i depositum oveni de dage du vil låne den (100,- pr. dag.)

• #2   12. feb 2006 hvis du skulle have den til forårsklargøring ved en mekker kunne du jo nok låne en hos han gratis, var da værd at prøve

• #3   12. feb 2006 koster jo intet at spørge

• #4   12. feb 2006 Kan kun gi Jan J. ret. Hvis du alligevel får lov at låne en prøveplade på værkstedet (Ronnies forslag), skal du bare lige vide, at du risikerer at blive " nakket " af politiet, da det ikke er lovligt - der vanker bøde både til dig og værkstedet....

• #5   12. feb 2006 Hvis du har plader på den så ring til dit forsikringselskab og spørg om tilladelse til at køre en dag. Opgiv dato og grund til hvorfor og så for du tilladelse af dem til at køre den ene dag. Har prøvet det før.
    På motorkontoret i Nærum kan man godt få en prøveplade til en allerede indregistreret MC, hvis det er i en periode hvor forsikringen ikke dækker. Prisen til en prøveplade dækker også for en forsikring den dag man bruger den.
    Og det koster IKKE 1.000,- i depositum. Efter papirpladerne kom frem droppede man det. Man skal nemlig ikke aflevere det brugte klistermærke....

Tim: du har flg. muligheder.... Ring til dit forsikringselskab og få tilladelse til at køre en enkelt dag. Hent en prøveplade på det nærmeste motorkontor for 100,- pr dag eller vant med at køre den hjem til d. 1/3

/
    Jesper

• #6   12. feb 2006 Ja men jeg har faktisk slet ik forsikring på nu eller plade, afleverede den, den 1. december! Men jeg har fået ordnet det pengemæssigt så jeg nu kan få forsikring på til den 1 også er det jo bare at gå op og få den registreret igen eller hvad?

• #7   12. feb 2006 grunden til jeg afleverede den var fordi jeg havde halv årlig på den og jeg skulle betale for de 3 måneder den bare sku stå, det havde jeg sku ik lige råd til =)

Kommentér på:
prøveplader

Annonce