1.006 visninger
|
Oprettet:
bandit {{forumTopicSubject}}
sidder og kiger lidt omkring, og så kom jeg til at tænke på, hvor stor forskel er der fysisk på bandit 600 og 1200, altså ikke motor men tank, højde og drøjde?
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 947
lidt nede er der de forskellige bandits :o)
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
Dækskifteren du har måske ret, prøver at kigge lidt videre
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.920
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 331
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.022
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
desuden er det elskovshåndtag ...... *hummpppff*
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 138
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 947
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
bandit