7.360 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Leoshi jakke fra thansen Leoshi jakke fra thansen
Har kigget lidt på en leoshi MC jakke i thansen. Beskyttelses puderne virker gode solide, flexible og er CE godkendt så ingen problemmer der.
Jakken sidder rigtig godt også.
Men jeg er så lidt usikker på med hensyn til "slidstyrke"?
altså i tilfælde af en rutsje tur. Der står ikke noget på jakken om at den er CE godkent der, hvis den altså kan være det?
Men kan man selv se det på stoffet? eller er der nogle der har erfaring med den?
0 synes godt om
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 26 Svar: 85
Men man kunne da se at der vidst ja er meget forskel på meterialet.
Men må så også sige at min plan da også er at spare op til en læderdragt "af god kvalitet"
Men jeg forstod så ikke om tekstil jakken i videoen var en billig model eller tekstil generalt bliver ødelagt på den måde?
jan 2007
Følger: 106 Følgere: 105 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 338
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 171
okt 2008
Ja jeg syntes også ummidelbart det når man rører ved det at det føles rimmelig solidt.
Men er den enlig vandtæt kom jeg lige til at tænke på? eller såkaldt vandafvisne?
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 8
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 89 Svar: 799
for hvis ikke, har det jo ingen sammenhæng.
til topic starter, se evnt den video der er herinde med en dansk test af en læderdragt fra thansen. han kurer flere gange hen ad asfalten, trukket efter en mc. og der går ingen huller eller noget. den danske stuntmand udtaler efterfølgende, at han ingen bekymringer ville ha ved at køre med sådan en dragt.(jeg ved så ikke om den er samme mærke som det du kigger på, men det er blot for at pointere at bare fordi det sælges hos thansen, så behøver det ik været skrammel) de sælger jo også motip produkter, og castrol produkter, som jo er ganske fin kvalitet, selvom thansen sælger det.
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 89 Svar: 799
http://fpn.dk/motor/mc/article1067759.ece
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Svar: 41
Ville jo kun sige hvad jeg har oplevet med Thansen
okt 2008
Skide vær med at det kun kan holde til "1" styrt. Så er det jo bare ud og købe en ny.
Men pointen er at det skal jo helst kunne holde ja bare det ene styrt uden man bliver flået helt i stykker.
Men ja har også set lidt klip med deres læder sæt, men det er en tekstil jeg har spurgt på.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
At tingene kun holder til et styrt betyder intet, da det er dækket af indboforsikringen...
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 482
Og de har faktisk fået en ok anmeldelse dog med minus for lynlåsene i benene vist nok der kunne sidde lidt fast i inderforet. Men god til pengene blev der vist skrevet
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 482
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 171
Den er ihvertfald ikke vandtæt over det hele den jeg har
Leoshi jakke fra thansen