7.360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Leoshi jakke fra thansen Leoshi jakke fra thansen

Har kigget lidt på en leoshi MC jakke i thansen. Beskyttelses puderne virker gode solide, flexible og er CE godkendt så ingen problemmer der.
Jakken sidder rigtig godt også.
Men jeg er så lidt usikker på med hensyn til "slidstyrke"?
altså i tilfælde af en rutsje tur. Der står ikke noget på jakken om at den er CE godkent der, hvis den altså kan være det?
Men kan man selv se det på stoffet? eller er der nogle der har erfaring med den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leoshi jakke fra thansen
  • #2   26. maj 2009 Ja det forstod jeg godt nok ingen ting af.
    Men man kunne da se at der vidst ja er meget forskel på meterialet.

Men må så også sige at min plan da også er at spare op til en læderdragt "af god kvalitet"

Men jeg forstod så ikke om tekstil jakken i videoen var en billig model eller tekstil generalt bliver ødelagt på den måde?

• #3   26. maj 2009 sikken en forskel... jeg gled lige en tur på tværs af asfalten med ca 100 km i timen i søndags, og mine draggins jeans har hul på baglommen, og min læder jakke er ridset på ryggen.... det er til og forstå...

• #4   26. maj 2009 Jeg har selv en jakke af samme producent, og kan kun sige at jeg er tilfreds med den smiley Jeg har dog aldrig været nede og ligge med den, men materialet føles strækt og holdbart efter min mening. Så vidt jeg ved, så skal det være CE-godkendt for at kunne sælges i Danmark.

• #5   26. maj 2009 Michael B --
    Ja jeg syntes også ummidelbart det når man rører ved det at det føles rimmelig solidt.
    Men er den enlig vandtæt kom jeg lige til at tænke på? eller såkaldt vandafvisne?

• #6   26. maj 2009 @Brian F - De siger kort og godt at god kvalitet koster, uanset du kører læder eller tekstil.

• #7   26. maj 2009 ole t- var det du købte af omtalte mærke??
    for hvis ikke, har det jo ingen sammenhæng.

til topic starter, se evnt den video der er herinde med en dansk test af en læderdragt fra thansen. han kurer flere gange hen ad asfalten, trukket efter en mc. og der går ingen huller eller noget. den danske stuntmand udtaler efterfølgende, at han ingen bekymringer ville ha ved at køre med sådan en dragt.(jeg ved så ikke om den er samme mærke som det du kigger på, men det er blot for at pointere at bare fordi det sælges hos thansen, så behøver det ik været skrammel) de sælger jo også motip produkter, og castrol produkter, som jo er ganske fin kvalitet, selvom thansen sælger det.

• #8   26. maj 2009 her var noget om neowell dragten fra thansen.
    http://fpn.dk/motor/mc/article1067759.ece

• #9   26. maj 2009 Ok sletter mit indlæg

Ville jo kun sige hvad jeg har oplevet med Thansen smiley

• #10   26. maj 2009 Okay, ja men jeg må sige jeg er ikke i tvivl om at kvalitet koster. og at thansen ikke rigtig kan gå som kvalitet. Jeg er sådan set mere interseret i om det bare kan holde i tilfælde af styrt.
    Skide vær med at det kun kan holde til "1" styrt. Så er det jo bare ud og købe en ny.
    Men pointen er at det skal jo helst kunne holde ja bare det ene styrt uden man bliver flået helt i stykker.

Men ja har også set lidt klip med deres læder sæt, men det er en tekstil jeg har spurgt på.

• #11   26. maj 2009 Tjaeeee, kender da flere der er godt tilfreds med det tøj de har købt i T-hansen.
    At tingene kun holder til et styrt betyder intet, da det er dækket af indboforsikringen...

• #12   27. maj 2009 Tjek touring nyt . Der er en test af det (har lige fået det idag)
    Og de har faktisk fået en ok anmeldelse dog med minus for lynlåsene i benene vist nok der kunne sidde lidt fast i inderforet. Men god til pengene blev der vist skrevet

• #13   27. maj 2009 Der kommer vist test på slidstyrke i de næste par numre. Er 5 sæt tøj de tester

• #14   27. maj 2009 @ Brian F
    Den er ihvertfald ikke vandtæt over det hele den jeg har smiley Den holder tæt over det meste, dog ikke armene desværre, men der skal dog falde en del vand, før man mærker det.

Kommentér på:
Leoshi jakke fra thansen

Annonce