{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Raslen fra gearkasse
  • #1   27. maj 2009 www.svrider.dk

• #2   27. maj 2009 kommer an på hvor langt den har gået / hvordan den er behandlet af tidligere ejer - det kan være flere ting, men et bud kunne være slidte koblingsplader eller slappe koblingsfjedre ?!
    Mere info. kan give dig bedre svar smiley

• #3   11. jun 2009 Jag havde også en raslen, i koblingen, men det var bolten der holder koblingen på plads bag motordækslet. Pas på, det kan ødelægge tandhjul.

• Sune H
    Sune H Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #4   30. jun 2009 Hej Michael,

Fandt du nogensinde ud af hvad rasle lyden var ? Min K7'er (3500km) har nøjagtig de samme syntomer. går væk ved ca. 3000 o/min. og bliver mindre når jeg tager koblingen.

Det er dog nu blevet så slemt (specielt i tomgang) at jeg har kørt den på værksted, men de har ikke tid, så jeg overvejer måske selv at kigge på det.
    Kunne i den forbindelse være rart med noget erfaring fra andre på dette område..

Mvh

Sune.

• #5   30. jun 2009 Min raslede også, og i Vordingborg fandt de hurtigt fejlen. Den er møtrikken der holder koblingen på plads. Denne skruer sig løs. Dette kan desværre skade nogle tandhjul, og bør hurtigt udbedres. Det er et bud på problemet. Det er set mere end en gang. Locktite er løsningen..

vh Allan (problem efter 5000 km. = garanti dækker)

• Sune H
    Sune H Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #6   7. jul 2009 Ja Allan.. det var så det samme problem med min.. dog er de to tandhjul på krumtappen til at drive knasten og koblingen med beskadiget og skal udskiftes..
    2 ugers leveringstid på tanhjul (de findes ikke i danmark siger de ??) og suzuki nægter at dække med garanti da mc'en er 2 år og 2 måneder (k7), den har dog kun kørt 3000 km... øv !!

Hvor gammel var din da det skete og hvor mange km ?

mvh.

Sune.

Kommentér på:
Raslen fra gearkasse

Annonce