815 visninger
|
Oprettet:
Dragt/beklædning.. {{forumTopicSubject}}
Nu når det varme vejr kommer, så kan jeg godt se at jeg kommer til at SVEDE med jakke, skjold, bukser, støvler & handske.
Er der alternativer så man får lidt mere luft?
Min forhandler sagde at alt køre tøj er vand&vind tæt...
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 224
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 636
Min Dainese er med perforering i nakkepuden så jeg får luft ned ad ryggen når jeg kører... Mit Dainese Wave rygskjold er så lavet til formålet med god køleeffekt så der kan luften komme igennem til min ryg så jeg ikke bliver så svedig under skjoldet...
Bukserne har områder hvor luften kan komme igennem også, og handskerne er med udluftning...
Der er masser af tøj derude der er forberedt til sommerkørsel! Du må bare igang med at lede og evt finde en anden forhandler at snakke med...
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 636
Men det bedste vil da være at snakke med en forhandler der ved noget om hvilket udbud du har...
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
Ja hvis man ikke styrter kan det jo være ligeså godt som alt muligt andet.
Men det bedste ved jeg ikke lige med!
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Køb en læderdragt der er perforeret, så bliver det ikke for varmt, i hvert fald ikke i DK.
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
Men det er jo håbløst et finde en prfekt dragt til DK for det er jo ikke altid svedende varmt.
Så på en tur oplever man jo tit at det passer og at det er køligt og at det er varmt.
Så prøv noget og ta den derfra. Jeg er til læder og kun læder andre er til textil og så er der dem der sætter deres lid til Dragin jeans og held og lykke til dem.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.442
nov 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219
Dragt/beklædning..