{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Erik (Vestegnen)
Erik (Vestegnen)
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219

Dragt/beklædning.. {{forumTopicSubject}}

Nu når det varme vejr kommer, så kan jeg godt se at jeg kommer til at SVEDE med jakke, skjold, bukser, støvler & handske.
Er der alternativer så man får lidt mere luft?
Min forhandler sagde at alt køre tøj er vand&vind tæt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dragt/beklædning..
  • #1   28. maj 2009 Draggin Jeans!!!!!!! Det bedste!!!!!

• #2   28. maj 2009 Alt køretøj er vand/vindtæt??? Huh???
    Min Dainese er med perforering i nakkepuden så jeg får luft ned ad ryggen når jeg kører... Mit Dainese Wave rygskjold er så lavet til formålet med god køleeffekt så der kan luften komme igennem til min ryg så jeg ikke bliver så svedig under skjoldet...
    Bukserne har områder hvor luften kan komme igennem også, og handskerne er med udluftning...

Der er masser af tøj derude der er forberedt til sommerkørsel! Du må bare igang med at lede og evt finde en anden forhandler at snakke med...

• #3   28. maj 2009 Jeg har lige været inde og kigge på din profil og går ud fra du vil have tekstil-tøj igen... Så skal du evt have fat i åndbart tøj. Det kan også fås... Kig evt hos www.louis.de og se efter "atmungsaktiv" (åndbar på tysk)
    Men det bedste vil da være at snakke med en forhandler der ved noget om hvilket udbud du har...

• #4   28. maj 2009 Draggin Jeans det bedste.......... hmm

Ja hvis man ikke styrter kan det jo være ligeså godt som alt muligt andet.
    Men det bedste ved jeg ikke lige med!

• #5   28. maj 2009 Tror ikke du skal regne med draggin jeans er specielt sikre...

Køb en læderdragt der er perforeret, så bliver det ikke for varmt, i hvert fald ikke i DK.

• #7   28. maj 2009 Min Prexport dragt er ventileret alle mulig steder og det er der mange af dem der er lavet til ræs der er.

Men det er jo håbløst et finde en prfekt dragt til DK for det er jo ikke altid svedende varmt.
    Så på en tur oplever man jo tit at det passer og at det er køligt og at det er varmt.

Så prøv noget og ta den derfra. Jeg er til læder og kun læder andre er til textil og så er der dem der sætter deres lid til Dragin jeans og held og lykke til dem.

• #8   28. maj 2009 Jo - man kan sagtens lave dragter der passer til det Nordiske klima, med kolde og varme dage. En lille lynlås til udluftning her til og der kan gøre underværker på de varme dage og den lukkes bare hvis det bliver for koldt.

• #9   2. jun 2009 Jeg takker for svarene smiley

Kommentér på:
Dragt/beklædning..

Annonce