{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Hjælp - motor dør {{forumTopicSubject}}

Hej

Hjælp -
Når jeg tænder min V-strom så kører den rigtig fint med sine 1500-1800 omdrejninger (lige til at starte med) men når jeg så har kørt lidt og f.eks. tager koblingen så falder omdrejningerne til 800 og hvis jeg ikke kører særlig hurtig dør den i motoren. Det samme gælder hvis jeg holder for rødt.
Og hvis man holder den konstant på gassen, for at holde den i live, så hopper den op og ned i omdrejningerne.

Problemet er tiltagende, så nu tør jeg slet ikke kører på den før jeg finder ud af hvad det er.

Og her i dag da jeg kørte så kom der "boble"-agtige lyde fra motoren (motoren var slukket), men det stoppede da jeg slukkede tændingen.
Og der kom også lidt "prutter" da den var tændt, men ikke særlig tit.

Er der nogle kvalificerede bud på hvad det kan være - mit bud er noget med benzin indsprøjtningen eller lambda-sonden.. Jeg står cyklfri lige for tiden.. øvøv


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - motor dør
Kommentér på:
Hjælp - motor dør

Annonce