774 visninger
|
Oprettet:
Utæt forgaffel-ben {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har hørt om at inderben kan værre så slidt at ny pakning ikke kan holde tæt ? mc kørt 24000km og der er ingen stenslag og se eller mærke ?
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 293
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 70 MC-er: 7 Annoncer: 1 Emner: 209 Svar: 5.342
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 70 MC-er: 7 Annoncer: 1 Emner: 209 Svar: 5.342
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Kunne lyde som om det er de forkerte pakdåser eller der måske er kommet alt for meget olie i gaffelbenene?
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 5
2: forkerte pakdåser
3: vis du har haft den skifte en gang, og de har glemt låseringe eller skiven, så din pakning ikk bliver hold på plads,
med de KM skulle den ikk gøre det, ved slid,
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 346
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
Utæt forgaffel-ben