1.763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

SBS bremser - godt/skidt? SBS bremser - godt/skidt?

Hejsa

Jeg er igang med min afsluttende opgave som teknisk designer, hvor jeg skriver om race-bremseklodser til scootere.

I den forbindelse søger jeg nogle personer der vil give deres besyv med, mht. forskellige belægninger.
Da jeg er i lære ved SBS, tages der udgangspunkt i deres produkter.

Det jeg søger er nogle personer der har lyst til at bruge 5 minutter på at skrive hvad de synes er godt/skidt ved følgende kvaliteter:

- HF (SBS Street Ceramic)
- CT (Carbon tech – specifikt til scootere)
- HS (SBS Street Excel)
- MS (SBS Maxi sinter)
- DC (Dual Carbon)

Det jeg er interesseret i, er hvad du synes der udmærker sig ved den pågældende klods. Det kan også være hvordan den virker i vådt/tørt vejr, på lange hurtige baner, på små baner med mange sving osv., altså alt det der ikke kan måles direkte, men kan føles når man kører.

Hvis du har mod på det, så skriv det gerne herinde, eller til min mail: maniactor@gmail.com

På forhånd mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SBS bremser - godt/skidt?
  • #1   2. jun 2009 Dennis
    Du kan sende et par sæt til min GSXR-750 K7, så skal jeg nok teste dem for dig.. smiley

• #2   3. jun 2009 Hehe det var noget af et tilbud hva' :).

Jeg har som fattig studerende ikke råd til at lægge ud, men du er da velkommen til at købe et sæt af hver kvalitet og teste dem for mig.

Bare du er færdig så jeg har svarene på mandag, for min deadline nærmer sig hehe.

Kommentér på:
SBS bremser - godt/skidt?

Annonce