{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Det skal ikke altid kun være negativt! {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og tænker nogle måneder tilbage i tiden og fandt lige frem til dette post jeg skrev en dag lige efter MC var blevet staldet op.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=9133

Jeg vil derfor gerne bruge lejligheden til at sprede lidt glæde - alt skal jo ikke være så negativt...
Gutter - der er kun en halv måneds tid til B-day hvor vi kan begynde at hive vores søde små/store 2-hjulede adrenalin- og/eller afstressningsmaskiner ud på de tørre danske veje.... og fyre den for VIIIIIIIIIIIIIILDT af.

Yihaaa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det skal ikke altid kun være negativt!
  • #1   13. feb 2006 ja det bliver kanon kan heller ikke vænte til b-day...

• #2   13. feb 2006 Den første marts vil der være "røv koldt" og lidt sne rundt omkring, natten til den 2 marts vil der så regne kraftigt og alt salt vil blive skyllet væk så hele dagen mens man sidder der på sit job vil solen skinne fra en skyfri himmel og solen vil varme dejligt , men hen på eftermiddagen når man lige er ved få fri vil det begynde at regne igen , først stille regn så går det over i slud og DER KNÆKKER filmen så for så får de små saltspredere en kløen i bukserne og rykker ud med alt hvad de har der kan salte vores veje i smadder. Sådan fortsætter det gerne i marts dog til tider med lidt mere sne ... mere salt jaaaaaaaa .... Det er svært at bevare pessimismen med en forårs klar Aprilia i kælderen, men forsøger !

• #3   13. feb 2006 Positivt. ............. er i stive alle sammen ??? se lige vejret og se lige prognoserne for den næste månedstid...B-day bliver en forkortelse for Bad day,........

nej tror nu nok det bliver noget længerer vi skal vente hvis vi vil undgå salt på cyklerne, og rimfrost på klodserne...et sandsynligt bud må være 1 april.... se det er dejligt negativt og i den tone der altid huserer i denne vintertid for os der holder af de 2 hjul..

Så jeg er desværre bange for at familie containeren først bliver parkeret i april, desværre...

• #4   13. feb 2006 som et plaster på såret er vi en flok gutter der altid griller den første lørdag i marts ... så kan der være lige så røv koldt der vil bare vi har termo sokker og sprut nok ... muahhaha og om vinteren vil forsvinde kommer sommer dækkene på madkassen den 1 marts ! de andre er nemlig slidt skæve g'rrr

• #5   13. feb 2006 1. Maj,,,så skal der trilles, de 2½ måned går hurtigere end man tror. :o)

• #6   13. feb 2006 Ja 1. marts er nok også lige lidt for optimistisk til mig men så en go måned da.... Men bliver nu dejligt.. Glæder mig helt vildt....!!!!!!

• #7   13. feb 2006 jeg håber at været bliver til at jeg kan komme med til at åbne bakken... og hvis det er sådan... bliver det årets første tur........

Kommentér på:
Det skal ikke altid kun være negativt!

Annonce