{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

DB-killer - universal??? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have DB-killer til min devil, da jeg gerne vil på kursus/bane. Jeg ved der findes såkaldte universale modeller, men hvor meget kræver de mht. montering. Jeg kan forstå på andre indlæg, at de nogle gange skal tilpasses for at passe på afgangsrøret. Der er meget meget lidt hobbysmed gemt i mig, så spørgsmålet er, hvor meget monteringen egentlig kræver? (mit afgangsrør er 5,6 x 6,8 cm)...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB-killer - universal???
  • #1   5. jun 2009 Du bor godt nok langt væk, men ellers kunne du ha smidt tingene forbi mig i køge så skulle jeg ha ordnet det..

• #2   5. jun 2009 jeg bakser også i øjeblikket med at få en indkøbt killer til at passe på min - selvom den reelt skulle passe til potten.
    Det kræver lidt tålmodighed men skal nok lykkes, så på med vanten smiley

• #4   5. jun 2009 Joen A: Det er et glimrende tilbud, men køge er en lang tur (selv på en sv'er:-)
    Christian B: Hehe det er det med bakseriet jeg ikke er verdensmester i:-)
    Dannie: Har snakket med Holtug, men tænkte det kunne gøres billigere (de mente ca. 500-600kr)- også med tanke på at en universel ville kunne passe når jeg engang skifter cykel. Vil en original bare skulle sættes i uden skruer eller?

• #6   6. jun 2009 Det kan godt lyde som om at det er den bedste løsning i mit tilfælde- Vil meget gerne se et billede. Mange tak for hjælpen.

Kommentér på:
DB-killer - universal???

Annonce