1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

synkronisering af kabu med vacum ? synkronisering af kabu med vacum ?

hey nogen der ved hvordan man synkronisere kaburator på en honda 900 fra 81 med vacum.. havde lige kigget lidt på det idag men sys ik det var helt optimalt bagefter..

hvis der skal en vacum slange af hvor skal den så af henne, er det den ved benzinhanen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  synkronisering af kabu med vacum ?
  • #1   5. jun 2009 der sidder sikkert en lille skue på hver indsugning, nede i bunden som skal ud, så skal den lille adaptor på og op i vacum-uret, når aller ure viser det samme er den i vinkel smiley eller misforstod jeg

• #2   5. jun 2009 Ja det er den ved hanen, du propper den bare af med et eller andet, medmindre at du bruger en prøvetank så skal den selvfølgelig sættes på den.Håber det giver mening.

• #3   5. jun 2009 piller min alm tank af og har en lille tank siddende i loftet.. men der er en lille vacum pumpe i højre side hvor benzin slangen går over til og der går også en lille tynd vacum slange på.. skal den lille slange blændes af med en skrue når jeg synkronisere. og hvad med hullet i vacum pumpen det står jo bare bart så, eller hvad gør jeg.. ?

Kommentér på:
synkronisering af kabu med vacum ?

Annonce