868 visninger
|
Oprettet:
Bakken Åbning. {{forumTopicSubject}}
Har prøvet at kigge på www.bakken.dk for at se hvornår der er bakken åbnings træf. Sidste år var det vist den 17 marts. Er ved at arrangere noget mc møde med nogle folk fra Jylland.
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 132
Hvis i skal derover, så giv lige en besked.. Kommer fra skanderborg. Er lidt sjovere at følges... hehe
/ta
dec 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 76
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.140
Bare sig til...
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.254
Rune D.
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.140
Hehe Mathilde, husk på alle herinde køre lovligt
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
nov 2005
Følger: 67 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 242
Jeg arbejder på http://www.restaurantbarcelona.dk/ ( virker kun med explorer til windåze) der kunne nemt arrangeres noget spisning og lidt ganen. Mc´erne kan holde udenfor under opsyn. Stedet ligger 50 meter fra Nørrebro gade.
Line festabe: Det her er da noget du burde kunne samle jyderne omkring ?
Når vi nærmer os datoen kan vi jo altid arrangere noget mere konkret, men tyk lidt på den allesammen.
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Bakken Åbning.