Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det en scooter eller MC?
  • #1   9. jun 2009 Og forresten hvem sælger dem? Er de evt noget værd?

På forhånd tak.

• #2   9. jun 2009 en Sachs madass er både lavet som knallert(50ccm) og mc model (125ccm) tror det er mere sådan du skal se på det ;D

• #3   9. jun 2009 dem her sælger den

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48687013

• #4   9. jun 2009 Har en som 30 knallert med 125cc motor..
    den har sku gode svingegenskaber..

• #5   9. jun 2009 re Thomas P - Ja helt sikkert 125 modellen..

Hvad koster en 50cc fra ny og hvad koster en 125cc fra ny?

• #6   9. jun 2009 Nikolaj J Tak for oplysningen .. Er det bare generelt dårligt kvalitet eller noget specifikt ved dem.. Jeg har desværre gået hen og blevet lidt forelsket i en smiley

• #7   10. jun 2009 Jeg har selv haft en som knallert, og det var mest ledningsnettet der havde en tendens til at knække oppe ved kronrøret.. Pærene sprang en gang imellem pga. vibrationer.. Skruerne rustede rimelig hurtigt (kina kvalitet).. Der kom vand ind ved speedometeret (den gamle model uden blåt lys).. Ellers så kørte den rimelig fornuftigt og gode bremser, startede altid, dog var stellet ikke specielt stift i forhold til den Honda NSR 125 jeg fik som første mc efter. Hvis du bestemmer dig for at købe en så skift dæk på den, de originale er dårlige, efter jeg skiftede dæk på min fik den meget bedre køreegenskaber, mere kontrol når man lagde den ned i rundkørsler og sådan.. Man kan sige at det er begrænset hvor meget der kan gå i stykker på den.. smiley Jeg var super glad for min de 3 år jeg havde den. Forresten så var den, jeg havde første version, der var mange væsentlige forbedringer på 2. generation som jeg gætter på at mc modellen er meget lig med. Håber du kunne bruge det til noget..

Mvh. Mathias

Kommentér på:
Er det en scooter eller MC?

Annonce