{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Rygbeskytter fra Akira {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg er på udkig efter en rygbeskytter og jeg har valgt at det SKAL være en der kan dreje svagt i leddet, så man ikke er så låst fast. Udvalget er derfor ikke så stort men jeg har fundet en fra Akira. http://mcbixen.dk/product.asp?product=5818
Jeg har derfor to spørgsmål:
Nogen der har erfaring med det pågældende mærke?
Kender i til andre modeller/mærker der også laver rygskjold der kan dreje svagt i leddet.

Jeg vil gerne frabede mig henvendelser og spørgsmål om hvorfor den skal kunne dreje, og evt. henvendelser om salg/køb af et brugt skjold. Da jeg ikke er interesseret.
Mvh. Klaus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygbeskytter fra Akira
  • #1   10. jun 2009 Hva med henvændelser om andre mærker / modeller ?
    Vil først høre dig har du et rygskjold hvis nej, så start med at tage ud og prøv rygskjolde, fordi det kan være det slet ikke passer til dig, jeg har et forcefield som jeg ikke vil af med det er genialt, det er bikube systemet det betyder små rudeformede alu firkanter, som fordeler trykket ved styrt, det sætter sig efter ryggen og bevægeligheden er genial.
    Dette burde du virkelig kigge på har også vundet et par test og koster en 1000.

• #2   10. jun 2009 Jeg har det pågældende rygskjold fra Akira og jeg er godt tilfreds. Nu har jeg ikke det store at sammenligne med, så kan da godt være jeg kunne have fundet noget bedre til prisen, men er nu glad nok for det smiley

• #3   10. jun 2009 @ Nej jeg har ikke et endnu, har købt mcen for ca. 2 måneder siden, men har ikke lige haft økonomi og tid til at finde det rigtige endnu, men har prøvet lidt forskelligt rundt omkring. Dog ikke lige det mærke du nævner der, men vil da se om jeg kan finde noget i nærheden der forhandler dem, og se hvad de har at byde på. Har heller ikke tænkt mig at købe der fra ultimate stuff før jeg har prøvet det, men ville bare lige gerne høre andres erfaringer med mærket.
    Mange tak for svaret smiley
    @ Lasse S: Hvordan er komforten på langture, mht. varme osv. ? Og også tak for svaret til dig smiley

• #4   10. jun 2009 Jeg synes komforten er rigtig god, også på længere ture. Mht. hvor varmt det er at have på har jeg endnu ikke oplevet, at det har været 'for' varmt, men har så heller ikke prøvet at køre en længere tur med det på endnu, hvor det har været rigtig varmt.

• #5   10. jun 2009 Kan ikke lige se hvor du er fra men mener suzuki forhandlerne har det.

• #6   11. jun 2009 Jeg har en jakke fra Akira som jeg er glad nok (har haft den i 6 år nu). Så tror ikke mærket i sig selv fejler noget smiley

Kommentér på:
Rygbeskytter fra Akira

Annonce