{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC sko
  • #1   10. jun 2009 jeg har købt nogen Held Paddock støvler de er ligsom sko og sidder bare dejligt

jeg kan anbefalde at du køber dem fra mc1.dk de er skide god smiley

• #2   10. jun 2009 ridersdiscount

de har alverdens ting

(link fjernet)

så vidt jeg husker har de en ret god pris på forsendelse til DK

• #3   10. jun 2009 Sko? Hvorfor ikke bare køre i bare tæer i stedet, det beskytter sikkert lige så godt når du vælter smiley

• #4   10. jun 2009 Hvis du virkelig vil køre i sko, så lad være med at blæse penge efter dyre mc sko, du får nøjagtig det samme ud af et par almindelig gummisko

• #5   10. jun 2009 Jeg prøvede de der Icons ude til mosten raceday, og de er rigtig fede at have på, men de koster self 1600 herhjemme, de fåes også i en lysskidenbrun som egentlig er de fedeste ;o)

• #6   10. jun 2009 Jeg har nogle Alpine stars SMX 2. de er meget cool, og behagelige at have på.
    selv om mit crew kalder dem kina sko, ballerina støvler osv!
    Mathias kalder dem shortboots!
    men de er bare misundelige!

• #7   10. jun 2009 Støvletter, blev der sagt! smiley

• #8   10. jun 2009 nåh ja, det er Razz der kalder dem shortboots!
    undskyld præssi!

• #9   10. jun 2009 Gad da godt lige se alm gummisko med forstærket sål og snude samt ankelbeskyttelse??

Held Paddock er jeg helt enig i, er ret fede at have på og koster ikke en bondegård:-)

• #10   10. jun 2009 som nogle andre skriver.. kør dog i dine almindelige sko.. de beskytter det samme.. meningen med støvler er at de skal holde din fod på plads når/hvis denne kommer under cyklen.. anklen er desværre svag så foden kan blive rykket af..

• #11   10. jun 2009 Skifter du fra støvler til sko, vinker du farvel til ankelbeskyttelsen. Er det et bevidst valg, er det ok.

Herefter handler det om ikke at rive tæer af, og til det formål er den ene sko lige så god som den anden - bare de sidder fast.

Så køb dig fattig eller brug et par af de snøresko, du nok har i forvejen:-)

• #12   10. jun 2009 Ja, for mc støvler er nemlig ikke lavet for at beskytte foden bedre end alm sko. Det er bare salgssnak fra samtlige producenter...

• #13   10. jun 2009 (link fjernet)

De er nogle af de få førere af puma her i danmark. + De giver en virkelig god service.

• #14   10. jun 2009 Kamilla:

Næ, det er ikke, det vi siger:-)

Vi siger jo netop, at støvler giver en beskyttelse, som ingen sko giver. Siger man farvel til denne, så handler det derefter om, at skoen sidder fast.

• #15   10. jun 2009 Der er nu et ganske pænt udvalg af lavskaftede støvler, eller sko, som er lavet af læder med diverse beskyttelse.

Og hvis i vil påstå at en læderstøvle med stålforstærkninger mm, yder det samme beskyttelse som en tennissko, ja så synes jeg I giver nogle dårlige råd.

• #16   10. jun 2009 Lasse:

Læs nu lige indlæggene igen. Der bliver talt om sko - ikke om lavskaftede støvler, skaftede sko eller støvletter - SKO.

En tykbundet sko med solidt overlæder, som tilmed sidder fast er mindst lige så god som en hvilken som helst "special-sko" uden skaft.

Men aldrig så god som en kor- eller langskaftet støvle.

• #17   11. jun 2009 Men nu skriver folk han ligeså godt kan køre i bare tæer, eller bruge hans gamle gummisko, hvis han vil køre i sko. Der er ikke nogen der nævner tykbundede lædersko før du gør i dit svar til mig.

Og min første sætning var ment som et forslag til alternativ til sko. Og nummer 2 sætning et svar på de meninger der var kommet, dog kom jeg til at skrive læderstøvle istedet for lædersko. Min fejl.

• #18   11. jun 2009 Mine H2O klipklapper funker fint når det er varmt , så dem fortsætter jeg bare med at bruge :=)

• #19   11. jun 2009 kan man bruge sikkerhedssko? de er forstærket... men dog ikke ved anklerne...

• #20   11. jun 2009 driven F...
    I værste tilfælde får man jo rykket foden af når man ikke har støvler på, men sikkerhedssko er da bedre end tennissko :o)

• #21   11. jun 2009 Jeg ved at Puma laver MC-sko.

• #22   11. jun 2009 Hvad med at prøve et par af de gamle BUFFALO-støvler / sko. Hvis de kan holde til en 19 årig dansende technotøs på XTC en hel weekend ud i en køre, uden hun brækker anklerne, ja så kan de sikkert også bruges til fornuftig mc kørsel. :O)

• #23   11. jun 2009 Altså nu ved jeg ikke med jer, men jeg bruger min fødder og ankler sådan forholdsvis ofte. Jeg fatter simpelthen ikke man vil gå på kompromis der.

• #24   11. jun 2009 Et godt råd.
    Brug støvler for satan. Ligger lige nu med bla. åbent brud på ankelen fordi jeg skulle til bageren og ikke lige gad tage støvler på.

Den valgte lige at lægge sig i et sving med lav fart og det gjorde at cyklen har ramt ned i anklen. Åbent brud, ledbånd revet over og nogle mindre knogler i foden er knust.

Så det var stort set denne sæson. 12 uger til jeg kan starte på genoptræning af foden.

Derfor er det vist sidste gang jeg kører uden støvler. Om så jeg bare skal en tur hen af vejen.

• #25   11. jun 2009 Det er selvfølgelig helt op til dig selv om du vil køre med støvler, sko eller bare tæer.

Jeg vil blot lige komme med min egen erfaring!
    Indtil for et år siden kørte jeg med et par ældre SIDI støvler, som jeg synes var rigtig gode! Et styrt på Pannonia Ring fik dog mine øjne op for at der stort set ikke var noget ankelbeskyttelse i støvlen, andet end den stabilitet som selve støvleskaftet giver.

Det kostede mig en smadret ankel, som brækkede både på udvendig og indvendig side da jeg lavede touchdown på asfalten. Min ankel fungerer i dag, hjulpet af det skruesortiment som sidder permanent i anklen, men den bliver aldrig helt god igen.

Efterfølgende brugte jeg en del tid og energi på at finde frem til de støvler som gav den bedste beskyttels og mest med henblik på ankelbeskyttelsen. I den forbindelse blev jeg egentlig chokeret over hvor dårlig beskyttelse der er i mange af de "populære" anerkendte støvler.
    I dag bruger jeg Alpinestars Supertech R, som IMO er i en klasse for sig, Der er virkelig tænkt over tingene og rigtig mange detaljer, som gør den "unik" og samtidig er den behagelig at have på.

Som jeg startede med at skrive, er valget helt dit eget, men jeg ville blot lige give mine erfaringer videre.

• #27   11. jun 2009 Jeg er sq glad for at jeg har valgt en lidt højere støvle som jeg skal hente i dag. Havde de kunnet få "Paddock" fra HELD hjem i butikken havde jeg sq sikkert købt dem, men er da glad for at de ikke kunne, når jeg læser om de skader her. smiley

• #28   11. jun 2009 Lige et par kommentarer:

Junior 250-666:

På lagre og lignende, hvor man kører med små tunge køretøjer siger man meget tit NEJ til sikkerhedssko. Den beskytter tæerne, hvis man taber mindre ting på dem, men klemmes hele foden med stor kraft, klipper de foden over!

Ole BSM:

Når vu nu har taget støvlerne af, er det absolut vigtigste, at skoene sidder rigtigt godt fast: Spænder, velcro eller snørebånd. Du har en pointe, men det du beskriver med gearpedalen er ikke værre end man kan standse geden og pille dem fri:-)

• #29   11. jun 2009 Knud (Vestegnen) J
    De klipper jo ikke foden over , det er kun gulerødderne der smutter en tur :o)

• #30   11. jun 2009 Bare træls at opdage snørebåndene sidder fast når man har lagt vægten over, og foden ikke kan nå jorden hehe, har jeg prøvet 1 gang.

Kommentér på:
MC sko

Annonce