425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Starter ikke ! Starter ikke !

Min nykøbte Honda VFR skulle lige startes op(bare lige for at høre lyden).Den har været startet for 2 uger siden.
Det gad den ikke(batteri er fuldt opladet)
Tjekkede så tændrør. De var sortsnaskede og lidt fugtige.Har jeg ret i at det er problemet?
Den var meget tæt på at starte men manglede lige det sidste.
Den står desværre også i et skur som ikke er opvarmet.
Er løsningen bare at vente på varmere vejr(så de tørrer) eller er jeg tvunget til at få skiftet tændrør?
p.s Er ny mc kører uden motorerfaring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starter ikke !
  • #1   16. feb 2006 hvis det benzin du har på tændrørene kan de godt være gået. den kan også bare være druknet, isåfald kan du bare prøve dagen efter evt uden choker. tit og ofte kan svømmerne "hænge" og benzinen i svømmerhusene være dampen af, så kan det hjælpe at gi den et blowjob som vi så smukt kalder det på værkstedet. du blæser med let hånd trykluft i benzinslangen ned karburatorene, og prøver at starte den igen først uden choker.
    Dette gælder selvfølgelig ikke hvis det er en 800 med indsprøjtning.

• #2   16. feb 2006 Hejsa en VFR der drukner skal bare have 4 nye rør så springer den igang igen korte ture og koldstarter er ikke dens livret mvh tidl. vfr.ejer

• #3   16. feb 2006 Ja det lyder helt sikkert som tændrørene... tidligere ejer af min bike havde samme problem da han lige havde fortalt mig at den starter hver gang smiley Så sparede jeg da lidt penge der..

Du kan evt. lige tjekke rørene ved at lægge dem på topstykket, eller anden metal del på motoren og så se og de laver gnist når du starter den... De gør de formentlig ikke!

• #4   16. feb 2006 Tændrørene ud, rens dem grundgt (evt. med en stålbørste - gør vi ihvertfald i gokart, så den må du hellere få bekræftet andetsteds) Så kan du nok godt få liv i den, men det er en god ide at skifte nu hvor de har været druknet.

• #5   16. feb 2006 Helt klart udskiftning , hvem ved hvor meget de har kørt og du risikerer at stå et helt andet sted end dit skur næste gang pga. 200 kr ... ved ikke hvad , falck tager for en transport hjem

• #6   16. feb 2006 Tak for hjælpen.
    Tror jeg vil få dem fornyet når det bliver varmere i vejret.
    Det hjælper nok ikke at skifte dem og så stille den ind i et skur hvor de evt.bliver fugtige igen.

Til Kristian R: Har heldigvis Falck abonement hvis uheldet skulle ske.
    P.s Det er en sort vfr 750 årgang 91.
    Glæder mig helt vildt til at komme på gaden med den.

• #7   16. feb 2006 Kan sq være det min gamle cykel den var også sort hvor meget har den kørt og hvor har du købt henne ? glæd dig honda vfr proarm er et super køretøj PS.. øhhh der gror ikke mos på tændrørene og de bliver ikke fugtige eller opslidte af at stå stille smiley

• #8   16. feb 2006 Tror ikke det er den da min er
    Importeret fra Tyskland,købt hos mc-importen.dk.
    42000 km.Manden som solgte den var 61 år da han købte den og solgte den da han blev 77 år! Han har passet den godt så den er i meget go stand.

Kanon sevice og flinke fyre hos mc-importen.

Jeg vil bare vente med at få det gjordt så jeg ikke skal lave for mange koldstartere(kommer måske til at drukne den igen).

• #9   16. feb 2006 Hej du skal da opret din mc

Kommentér på:
Starter ikke !

Annonce