3.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Henrik K
Henrik K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16

forsikring på GSXR 750 K8/9 forsikring på GSXR 750 K8/9

Hey alle sammen, er der nogen der kan svare mig på hvor man kan få forsikret en Suzuki GSXR 750 k8 eller k9 henne med kasko?

Jeg er 21år. Og ifølge hvad suzuki forsikring siger, skal jeg være mindst 25 før de vil forsikre mig.. Kan det passe man ikke selv kan forsikre en stor mc, nu når man er gammel nok til at køre på den? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring på GSXR 750 K8/9
  • #1   12. jun 2009 Det kan sagtens passe at de ikke vil forsikre dig nogen steder. Af den simple grund. De kan se på deres statistikker, at der er stor chance for skader. Der er ikke andet at gøre, end at ringe rundt til de forskellige selvskaber, hvis det ikke giver bonus, ja så må du nøjes med ansvar.

Anders

• #2   12. jun 2009 Du kan nemt få den forsikret, men du kommer også til at betale for det.
    Regn med minimum 30.000

Har selv ringet rundt til alle selskaberne for et par år siden med forsikring af en k7, der fik jeg det til 15.000 om året hos IF, næstbilligste var Codan med over 30.000

Men jeg har heller ikke andet forsikret end motorcyklen.

Andreas

• #3   12. jun 2009 Jep IF er nok en af de billigste, og især med Suzuki da de har lavet en aftale med dem.

Jeg giver lige under 8 klik for min GSX-R 750 K7

Vester

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    sep 2006

#4   12. jun 2009 okay. Jeg er nemlig ude i den situation at jeg nok vil have den finanseret ved forhandleren, da jeg er i lære, og iforvejen har en bil. Men if, som suzuki jo arbejder sammen med, vil jo først tage en ind når man er 25. men vil det kunne lade sig at gøre, hvis man forsikrer den, uden og gøre det som en "suzuki" forsikring? smiley

• #5   12. jun 2009 jeg er 24 har forsikring i top danmark giver lige knapt 10.000. men den falder til 7-8 stk om 1 mdr ca.. men suzuki vil nok ikke forsikre dig.. Men du kan SAGTENS få den forsikret uden problemer smiley Det koster bare !

• #6   12. jun 2009 no offense henrik, men hvis du er i lære, hvorfor vil du så bruge penge på en mc i den klasse? kan se du er 21, så du er først lige blevet klar til at have en "stor mc" og den gsxr 750 er sku vild! kender self ikk din økonomi, men bil og mc på lærlinge løn blir nok dyrt. ?

• #7   12. jun 2009 Rasmus H: Fordi vi er i en verden hvor manifistering er vigtigere end fornuft...

• #8   12. jun 2009 Henrik K

Er nu sikker på at IF ikke engang vil tegne forsikring på dig selvom du er 25, mener helt sikkert det kræver enten 2 eller 5 års skadefri PÅ mc hvis du vælger en R-model.

• #9   12. jun 2009 jeg har 3 krone forsikring . de er billige. jeg giver 2000kr med kasko. også selv om en jeg havde før. var med 145 hk

• #10   12. jun 2009 torben aron N

det er da klart - dine MCer er jo også i en hellt anden årgang og klasse end den der spørges på - og hvis så alderen også er rigtig kan alt jo næsten lade sig gøre - jeg giver selv 2300 for kasko 12 mdr kørsel på 99" CBR600F4 - men ung + racer = dyr forsikring

• #11   12. jun 2009 turbo1 (7200 )
    jeg har haft 5 cykler på lidt over et år. alle har lagt der omkring..
    jeg har haft kort under et år, så jeg har prøvet flere klasser og årgang.

så jeg synes han skulle prøve at få et tilbud hos dem

• #12   12. jun 2009 ligen en fejl. lidt under 2 år

• #13   12. jun 2009 torben aron N

Det lyder da kanont hvis det kan lade sig gøre smiley Men hvad er din alder?

• #14   12. jun 2009 32 . men kun kørt i lidt over et år...
    men nu har jeg også andre forsikringer hos dem...
    ved ikke om han har andre. eller kun brug for den ene. fordi så er det klart det er dyre..

• #15   12. jun 2009 det er bogstaverne efter modelbetegnelsen ( R-RR-S ), alderen på forsikringstager og nypris på MC der bestemmer prisen ved de fleste selskaber - jeg har også kun kørt MC i 2 år

• #16   12. jun 2009 32... Der har du så dit svar på det. Jeg kunne også sagtens tegne kasko osv til den pris ...bare ikke på en R-model fra 08 smiley Den blev så til 7k

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    sep 2006

#17   12. jun 2009 Rasmus (Aalborg)

Jeg skylder intet på min bil smiley
    den betalte jeg kontant.

Ja, jeg er ny til stor mc. Men jeg mener som godt selv jeg kan styre mig på sådan en mc.. Jeg går bare efter den mc jeg kunne tænke mig nu smiley

• #18   12. jun 2009 henrik: hehe jeg vil vædde min mc på at du ikk kan styre dig på sån en mc. man køber jo ikk sån en racer for at køre 100 på motorvejen. den cykel er sku ikk for nybegyndere, har du evt prøvet en ved forhandleren?

• #19   12. jun 2009 Hej Henrik

Jeg er 23 år og har lige købt en gixxer 750 k7, det er min 3 cykel på 3 år og den er EKSTREMT vild, så jeg ville vælge en anden hvis det skal være din den første.
    Angående forsikringen, jeg er som sagt 23 år og har fået et tilbud på ca 19500 kr fra top Dk men hvis jeg var medlem af touring klubben (koster 200 kr om året) kunne jeg få den forsikret for 15.900 kr. Jeg har hørt trekroner skulle være nogenlunde, så dem skal jeg ringe til i næste uge.

• #21   12. jun 2009 ansvar kan alt lade sig gøre smiley spørgsmålet er om man tør satse de 100.000 kr på ren snsvar smiley

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    sep 2006

#22   12. jun 2009 Rasmus. Ja jeg har prøvet den, og synes da den var vild. Men kunne som godt styre det. Vi er ikke alle ens jo smiley

Spørgsmålet var hellere ikke om den var for vild eller ej. Det var med forsikring. og ja, har haft mc før

• #23   13. jun 2009 Henrik K

Det er jo i bund og grund også fuldstændig ligegyldigt hvad andre mener.

Hvis det er den bike du sukker efter og sagtens kan køre den, er det da den du skal have, men du må så betale prisen for det pga. andres fejltagelser smiley

• #24   13. jun 2009 syntes nu heller ikke min k8 er så EKSTREEEEM vild... den er da hurtig ja.. men så det os det

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    sep 2006

#25   13. jun 2009 Morten B. Ja nemlig, og forstår slet ikke hvorfor de kommer ind på om jeg kan styre den eller ej. Mit spørgsmål var blot om forsikringen, men man kan jo næsten fristes til at sige længeleve janteloven smiley

Og ja, det er sku træls nogen ikke kan styre det, så vi andre må betale dyre domme for den bike, vi gerne vil have

Kommentér på:
forsikring på GSXR 750 K8/9

Annonce