527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Erfaring med georgewhite.co.uk Erfaring med georgewhite.co.uk

Godmorgen folkens.
Nogen som har nogen erfaring med http://www.georgewhite.co.uk/ Har lidt problemer med at få min pakke hjem... Hvis der altså overhovedet er en pakke.
Der sendes med DHL... kan det måske være være fejlen? Den skulle ha været sendt ud til mig, men pga at ingen kunne tage i mod den blev den sendt tilbage.. (men ved at jeg var hjemme på det tidspunkt) nu skulle den så forestilla at være sendt igen (har været undervejs mere end 1 uge) har lige været på mit lokale DHL kontor og de kan ikke slå noget op på mit fragtnummer heller ikke fra det første forsøg. Er det DHL eller georgewhite (hvis der altså eksisterer)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med georgewhite.co.uk
  • #1   15. jun 2009 Kan ihvertfald stå inde for at GeorgeWhite eksisterer.

Det er en af de største MC forhandlere i UK..

Men DHL er sku gode til at fucke up, og de er pisse ligeglade med privatkunder

• #2   15. jun 2009 DHL privat forsendelser bliver ofte overlandt til PostDK i Danmark.
    Jeg fik dog (hurtigt) min HELD dragt og ABUS lås via DHL/PostDK.

• #3   15. jun 2009 Har lige ventet 3 uger på en pakke fra UK... sendt med DHL!

• #4   15. jun 2009 George er sq flink nok... Men DHL er fanme en ussel undskyldning af et firma.. hvor der åbenbart kun arbejder spassere som ikke fatter en skid (hvis DU arbejder for DHL og gør hvad du kan er DU selvfølgelig ikke en af spasserne) Var inde hos dem i morges kl 07:50... de havde ikke nogen pakke til mig i systemet... heller ikke den første de havde prøvet at sende... Så måtte jeg jo hjem og bore dybt i George.. kl 08:55 kommer pakken.. Flot DHL
    PS da jeg kom ind i hallen var der en som trænede sin højre helflugter med et par småpakker.. Gsus F-ing crust!!!

Kommentér på:
Erfaring med georgewhite.co.uk

Annonce