1.181 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

kawa service kawa service

hej gutter/inder...
min cykel har snart gået 16.000km syntes ikke jeg kan se i min service bog, hvornår næste service er???
har ladet mig fortælle at det skulle være ved 18.000km
nogen der ved hvornår næste service er for mit vedkommende?? og er der nogen der ved hva de laver under dette service??? og en ca pris på dette?? eventuelt en dygtig kawa mekaniker, da jeg syntes tonen plus behandlingen af kunder/rukie som mig er nærmest hånende, så ligger jeg glædeligt mine penge et andet sted. sønderjylland eller deromkring.
håber på nogle gode imput:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawa service
  • #1   22. jun 2009 Hvis den er som mange andre Kawaer så skal den have service hver 6000km. Altså 6, 12, 18, 24, ... tusind kilometer.

• #2   22. jun 2009 Hej !
    Som Peter rigtig nok siger skal den have service for hver 6000 km. Har lige selv haft min til 18000km service hvor den fik skiftet olie,oliefilter og luftfilter+ div tests osv. Mener jeg kom af med ca 1500.
    mvh.

• #3   22. jun 2009 men skal den ikke have stillet ventiler osv syntes jeg min makker snakkede om! og han snakkede om det var et stort service tjek, og han mente prisen lød på 4-6000kr.. fik du ikke instillet ventiler jens?

• #4   22. jun 2009 Stort service er først ved 24000 km - efter hvad min mek. sagde og der bliver der tjekket ventiler også . Tror serviceintervallet er det samme på en 04 0g en 07- men er selfølgelig ikke 100% sikker .
    jeg fik kun skiftet/lavet det jeg skrev i sidste indlæg- dvs ingen indstilling af ventiler smiley

• #5   22. jun 2009 hmmm. du har sikkert ret jens. ville også bare lige hører da jeg langt fra var sikker, og gider sku ikke ringe til det mc værksted den sidst har været serviceret hos.. utroligt uhøflig gut der står bag disken.. så mangler bare en go kawa mekaniker der kan sætte det flotte stempel i bogen.. og tjekke min lille pige godt igennem, så hun igen spinder som en mis:-)

• #6   22. jun 2009 Hej Dennis
    Der ligger en god en på fyn smiley men det jo godt nok ikke lige omkring sønderjylland smiley ring til Midtfyns MC og spørg hvor meget der skal laves til service på sådan en som din og hvad det koster også- han ved det ihvertfald. Det koster jo ikke noget at spørge!

Jens

• #7   22. jun 2009 tak jens. jeg smider hellere end gerne cyklen forbi der end her, så er der også en go kører tur:-) så det vil jeg lige høre ad.
    er der ikke også en i toftlund der laver kawa?

• #8   22. jun 2009 Ja gør det så den kan blive klar til det gode sommervejr smiley Ved ikke om der ligger en i Toftlund- men hvis det er tilfældet så prøv da at hør ham ad også - hvis det er tættere på smiley
    God fornøjelse !

• #9   23. jun 2009 Toftlund mc er kawa.
    mik mc ved ribe.
    Sostack i rødekro.

Nu ved jeg ikke hvor du har dårlig erfarring fra men Mogens ved mik mc er nu rigtig dygtig.

• #10   23. jun 2009 http://www.toftlundmc.dk/
    (link fjernet)
    http://www.sostack.dk/

var lige link også.

• #11   23. jun 2009 tusinde tak ole a.

Kommentér på:
kawa service

Annonce