{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Stjålet fra Thurøvej 16 på Fr.Berg {{forumTopicSubject}}

Hej Forum,

Jeg har i her til aften mellem 19 og 22 fået stjålet mit NYE Motrax Deluxe Bike Cover foran Thurøvej 16 på Frederiksberg ( http://findvej.dk/Thur%F8vej16,2000). Min nye MC var der heldigvis ikke nogen som havde pillet ved.

Der er en kasse øl på højkant til den person som kan lede mig på sporet af mit forsvundne cover. Jeg hører gerne om MC'er på FR.Berg som står parkeret med dette cover!

Coveret er SORT med SØLVFARVEDE REFLEKSER FOR/BAG OG SØLVFARVEDE SYNINGER. Der er RØDE HULLER FOR/BAG TIL KÆDELÅSE og coveret vår samlen under bugen på cyklen med en han/hun klik-lås.

Der står WWW.MOTRAX.CO.UK med GULE bogstaver på siden.

Se: (link fjernet)

Mvh. Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet fra Thurøvej 16 på Fr.Berg
  • #1   23. jun 2009 sådan et Cover sidder der på min. måske det var dit jeg stjal ?
    ej det er selvfølgelig bare gas.

sku trist folk ikke kan holde nallerne væk. nemlig et lækkert cover. og lækkert med stroppen under cyklen. du må bruge hullerne til låsen næste gang.

håber du finder det.

• #2   24. jun 2009 Andreas >> Ja, det er et super lækkert cover og sjovt nok også småpebret af samme årsag. Jeg husker helt sikkert kædelåsen næste gang jeg parkerer på Frederiksberg (hvor alle mine Nørrebrohomies) åbenbert render rundt og stjæler ting... Sjovt nok har der aldrig været problemer med at parkere på Indre Nørrebro hvor jeg bor. Jeg er dog blevet skamferet med en nøgle (på min gamle GS500) på Vesterbro og nu bestjålet på Frederiksberg... Jeg har desuden fået stjålet 3 gamle lortecykler fra min arbejdsplads på nørrebro... Lidt absurd i forhold til de fordomme folk normalt har om Nørrebro.

• #4   24. jun 2009 Ja, det siger du ikke! Talte lige med en anden af mine MC venner som har fået stjålet sit cover for 3 gang. Man SKAL åbenbart låse alt fast hvis man vil have sine ting i fred...

• #5   24. jun 2009 Hej Jakob

Kan tilbyde dig tag over mc'en i P-kælder 200 meter fra dig, indtil du får nyt cover (hvis du da kke bruger mc'en dagligt og skal til den i løbet af 2 min.)

Ser efter lignende "cover" når jeg løber på gader og stræder i nærheden af dig.

De bedste hilsner, Per

• #6   24. jun 2009 Sjovt nok fik min kæreste også nappet sit her på østerbro fra en aflåst baggård.. dog med et lille twist, den vittige tyveknægt lagde sit gamle slidte lortcover som hun så kunne få lov til at bruge smiley og det var også et spritnyt motrax.

• #7   24. jun 2009 Hvor er det bare langt ude... Det er egentlig ikke en gang morsomt - bare en måde at sige "Fuck dig - jeg er ligeglad med at det er dit cover... Nu får du mit gamle lort og jeg skrider med dit... Pwn3d!" smiley

• #8   24. jun 2009 nemlig.. så vi har nu lært at låse alt vores shit fast.. og det er hver eneste gang..

Kommentér på:
Stjålet fra Thurøvej 16 på Fr.Berg

Annonce