Aaaaaaaaaaaaaaaaargh Aaaaaaaaaaaaaaaaargh
Giv mig lige en tudekiks eller to, men hvor svært kan det lige være at putte den rigtige vare i en kasse?????
Modtog 2 pakker i dag og til min store overraskelse (nah) indeholdte begge pakker ikke de bestilte varer.
Først havde jeg bestilt et Bahco unbrakonøglesæt med kugleender - jeg havde bestilt netop dette sæt, fordi jeg er glad for Bahco og fordi jeg skulle bruge unbraconøgler med netop kugleender fordi disse er gode hvor det ellers kan være svært at komme til.
Men hvad modtager jeg; Et Bahco (så langt så godt) folde sammen unbraconøglesæt UDEN kugleender!!!!
Senere dukkede pakkeposten op med min anden pakke som skulle indholde et YUASA syb16l-b batteri til min gamle tøs, men i stedet fik jeg et Varta yb16l-b. Batteriet passer godt nok til tøsen, men nu var det altså et Yuasa jeg havde bestilt og ikke et Varta. Hvis det var sådan at butikken ikke kunne skaffe den bestilte vare, mener jeg at man bør spørge køberen først om han er interesseret i et alternativ inden man sender det.
Nu kan jeg bruge tid og penge på at sende lortet tilbage.
Er der andre end mig som oplever ikke at få de varer som de har bestilt eller er det bare mig som er s.... uheldig????
Skal lige tilføje at jeg for ikke særlig lang tid siden bestilte et sæt stålarmeret bremseslanger fra HEL og fik et sæt til en hel anden cykel. HEL svarede hverken på mail eller telefon, så nu hænger jeg på et ubrugeligt sæt
...og iøvrigt GOD SOMMER derude
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Mener da ikke du skal være ked af at have modtaget et varta istedet for yuasa, hvis det er samme pris. Varta er jo god kvalitet. Selvfølgelig for ringe at de ikke har oplyst om det.
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
dec 2004
jeg sku ha nye mc støvler, så bestilte nogle diadora i en biks, i blå! så kom de hjem, men det var sidste års model, nå, men så bestilte de nogle andre, det var så også sidste års model!
så fik de at vide, at den nye model, ikke blir lavet i blå, men på diadoras hjemmeside, er den der i blå!
så mig ned og høre igen, og de forsøgte igen, men ak ak, stadig den gamle model, men hov, de havde sørme fået et sæt hjem i en større størelse i blå! :S så er det åbenbart fordi den gamle og den nye model, ligger i de samme kasser på hovedlageret, med samme nummer og det hele! hvor fesent er det!
og alle der reklamerer med dem i blå i dk, er den gamle model, mens de slet ikke har den model på diadoras hjemmeside, DET er fesent!!
dec 2004
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
Tror ikke Varta er bedre end Yuasa - de er nok lige gode og det er jo nok et spørgsmål om smag og behag hvilket mærke man foretrækker
dec 2004
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
Altså det du siger er at Yuasa er noget billigt samlebånds lort :=))
behold du bare dit Varta kvallitets batteri og vær glad
Selvfølgelig er det for dårligt at de ikke ringer og spørger.
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.699
Men føler sgu med dig.
Det med støvlerne er sgu da røv..men de pakker efter varenr, og ser ikke på varen eller kassen. Kan være det er forkert varenr i deres system.
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 67 Svar: 580
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 197
Det lyder sku da godt ikke.
prøv det.
MVH.
KP
maj 2007
Ved godt vi skal supportere vores MC pushere, og ved det er vores afgifts/moms system..meen alligevel...
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 197
men selføllig spares hvor spares kan.
Held og lykke.
MVH.
KP
maj 2007
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh