1.079 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Aaaaaaaaaaaaaaaaargh Aaaaaaaaaaaaaaaaargh

Giv mig lige en tudekiks eller to, men hvor svært kan det lige være at putte den rigtige vare i en kasse?????

Modtog 2 pakker i dag og til min store overraskelse (nah) indeholdte begge pakker ikke de bestilte varer.
Først havde jeg bestilt et Bahco unbrakonøglesæt med kugleender - jeg havde bestilt netop dette sæt, fordi jeg er glad for Bahco og fordi jeg skulle bruge unbraconøgler med netop kugleender fordi disse er gode hvor det ellers kan være svært at komme til.
Men hvad modtager jeg; Et Bahco (så langt så godt) folde sammen unbraconøglesæt UDEN kugleender!!!!

Senere dukkede pakkeposten op med min anden pakke som skulle indholde et YUASA syb16l-b batteri til min gamle tøs, men i stedet fik jeg et Varta yb16l-b. Batteriet passer godt nok til tøsen, men nu var det altså et Yuasa jeg havde bestilt og ikke et Varta. Hvis det var sådan at butikken ikke kunne skaffe den bestilte vare, mener jeg at man bør spørge køberen først om han er interesseret i et alternativ inden man sender det.
Nu kan jeg bruge tid og penge på at sende lortet tilbage.

Er der andre end mig som oplever ikke at få de varer som de har bestilt eller er det bare mig som er s.... uheldig????

Skal lige tilføje at jeg for ikke særlig lang tid siden bestilte et sæt stålarmeret bremseslanger fra HEL og fik et sæt til en hel anden cykel. HEL svarede hverken på mail eller telefon, så nu hænger jeg på et ubrugeligt sæt smiley

...og iøvrigt GOD SOMMER derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aaaaaaaaaaaaaaaaargh
  • #1   24. jun 2009 Hej

Mener da ikke du skal være ked af at have modtaget et varta istedet for yuasa, hvis det er samme pris. Varta er jo god kvalitet. Selvfølgelig for ringe at de ikke har oplyst om det.

• #2   24. jun 2009 mener da yuasa er lige så godt inden for mc batterier, er det ikke ofte original batteriet?

• #3   24. jun 2009 har oplevet noget lignende for nyligt!
    jeg sku ha nye mc støvler, så bestilte nogle diadora i en biks, i blå! så kom de hjem, men det var sidste års model, nå, men så bestilte de nogle andre, det var så også sidste års model!
    så fik de at vide, at den nye model, ikke blir lavet i blå, men på diadoras hjemmeside, er den der i blå!
    så mig ned og høre igen, og de forsøgte igen, men ak ak, stadig den gamle model, men hov, de havde sørme fået et sæt hjem i en større størelse i blå! :S så er det åbenbart fordi den gamle og den nye model, ligger i de samme kasser på hovedlageret, med samme nummer og det hele! hvor fesent er det!
    og alle der reklamerer med dem i blå i dk, er den gamle model, mens de slet ikke har den model på diadoras hjemmeside, DET er fesent!!

• #4   24. jun 2009 så jeg droppede detm og købte et par sidi b2, hvilke iøvrigt er meget federe! smiley

• #5   24. jun 2009 Ole (Støvring) S

Tror ikke Varta er bedre end Yuasa - de er nok lige gode og det er jo nok et spørgsmål om smag og behag hvilket mærke man foretrækker smiley

• #6   24. jun 2009 ja jeg har også hørt yuasa sku være godt, det sidder i hvert fald på min, og sad også på den gamle!

• #7   24. jun 2009 Jeg mener at Yuasa mere eller mindre er standard på alle japanske cykler.

• #8   24. jun 2009 Holger D citat " Jeg mener at Yuasa mere eller mindre er standard på alle japanske cykler."
    Altså det du siger er at Yuasa er noget billigt samlebånds lort :=))
    behold du bare dit Varta kvallitets batteri og vær glad

Selvfølgelig er det for dårligt at de ikke ringer og spørger.

• #9   24. jun 2009 Har godt nok bestilt mange forskellige steder (UK, Frankrig, Italien og Tyskland) til bike...og altid fået det korrekte..

Men føler sgu med dig.
    Det med støvlerne er sgu da røv..men de pakker efter varenr, og ser ikke på varen eller kassen. Kan være det er forkert varenr i deres system.

• #10   24. jun 2009 jeg havde en oplevelse noget lignede med et par dæk til bilen her forleden dag. min kammerat havde købt 4 dæk til sin bil på neettet. da han så kommer hjem og ser dækkene er kommet kan han på lang afstand se at det ene ser en del anderledes ud end de andre. det er helt gråt og ser nærmest slidt ud, kan kontakter så leverandøren som godtnok lover at sende et nyt dæk. i mellemtiden finder vi via DOT koden ud af at dækket er proguceret før år 2000. hvor fesent er det lige at sende 3 dæk der er produceret i år. og så et fra da ruder konge var knægt?

• #11   24. jun 2009 Ja man kunne jo også gå ned til sin lokale mc dealer og bestilde de dele man skal bruge, betale dem ved afhentning (hvis det er de rigtige vare for ellers bytter han den jo bare uden det koster dig noget) det koster lidt mere men så bliver du ikke snydt og du kan bytte hvis de ikke virker. og du stødter ham så han måske overlever og kan hjælpe dig en anden gang.
    Det lyder sku da godt ikke.
    prøv det.
    MVH.
    KP

• #12   24. jun 2009 jumbonr> Det var så en idé...problemet er (især i disse tider) at priserne tit er 2x og 3x højere end i udlandet.
    Ved godt vi skal supportere vores MC pushere, og ved det er vores afgifts/moms system..meen alligevel...

• #13   24. jun 2009 Jeg har sku kikket meget rundt og priser er ikke 2-3 gange doppelt for kvali vare kun for skod vare. kvali er kun lidt dyre her hjemme. så det er et sats at købe dyre dele på nettet, og kan nemt blive at skud i egen fod.
    men selføllig spares hvor spares kan.
    Held og lykke.
    MVH.
    KP

• #14   24. jun 2009 Jumbonr> Du har ret, delvis..købte min HELD dragt, restlager, hos Louis....til 2200...og den står til over 5k herhjemme. Og ja det er et sats hvis man ikke er sikker på den str man bruger...der har du ret smiley

• #15   24. jun 2009 Vil give jumbonr 0 helt ret , jeg køber også det meste hos min lokale MC dealer ( ry-mc ) og hvis der er noget der er forkert eller defekt er det ikke mit problemos :=)

Kommentér på:
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh

Annonce