{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.847 visninger | Oprettet:

DT 175 udstødning, alternativer {{forumTopicSubject}}

Hej. Har en dt 175 hvor udstødningen er rustet væk og da det jo som bekendt er svært eller MEGET DYRT at finde en anden til den model. Så tænkte om man kunne bruge en udstødning fra en anden model, der er lettere at finde dele til f.eks en dt 125 r. Er der nogen der har erfaringer med dette eller evt kenden en anden model der kan bruges ? Det gør ikke noget at den skal tilpasses lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DT 175 udstødning, alternativer
  • #1   24. jun 2009 Det er en dt 175 fra ´93

• #4   25. jun 2009 ja jeg kender godt teorien bag en totakts udstødning...... kan også godt finde div formler til at beregne den helt rigtige udstødning til et givent omdrejningstal og "exhaust port duration". Men det jeg spurgte om var om nogle kendte til andre fabrikater der tilnærmelsesvis er identiske med den org. Det link der henvises til er jo bare potten, der er uden den store betydning. Den forreste del der er vigtig koster over 3k.....

• #5   25. jun 2009 Har selv det problem,og jeg har søgt med lys og lygte næsten alle steder,men desværre forgæves...Hvilket gør jeg har en dt 175 stående med plader som jeg ikke gider kører på,pga den larmer helt vildt....
    Tror du må til lommerne...

• #7   26. jun 2009 ja det med at lave den selv har jeg også tænkt over, men ville i så fald være guld med en udfoldet tegning til at klippe pladen efter.

• #8   27. jun 2009 Jeg har engang set (på nettet) en, som "bare" lagde ny plade/rør uden på den gamle udstødning. Så man faktisk indkapsler, den gamle udstødning.
    Det er sikker ikke optimalt, men det fungerer!

Kommentér på:
DT 175 udstødning, alternativer

Annonce