{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Hjelm støj {{forumTopicSubject}}

Jeg har mig en Arai RX7 hjelm som jeg er super glad for, bortset fra den larmer en del, men det lever jeg med når pasformen og hjelmen er fed :-).
Jeg har en helveds masse støj/turbulens mellem hjelm og skuldre som forsvinder næsten helt hvis jeg tager min hånd op foran halsen når jeg kører og kun en dejlig susen :-). Er der bare så meget støj/turbulens derfra normalt som budlrer i ørerne? Kan min hjelm evt. ikke slutte tæt nok på siderne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm støj
  • #1   26. jun 2009 køb nogle phonak ørepropper, så slipper du for det

• #2   26. jun 2009 Shoei laver et whisper kit, det tog en del støj på min hjelm: (link fjernet)

Ved ikke om Arai laver lign. eller om man kan få et universalt, men det kunne jo undersøges.

• #3   26. jun 2009 Hej Rasmus.

Jeg har lige fået monteret højt sort front-glas/ visir. og nu kører jeg og mangler al den luft jeg havde før. dvs. det store vindtryk er væk. og jeg har nu problemer med underlig vind susen. jeg har også nu problemer med til spænding under hagen. snip eller spids, klaske rundt under hjelm.. så jeg tror sgu det er fordi der er højt kåbe-glas på.. min hjelm er en HJC hq1 hjelm.. fantastisk hjelm..

• #5   1. jul 2009 Har kørt og prøvet at rejse mig på cyklen for at komme højt op over kåbeglasset (dubble bubble). Det er faktisk kåbeglasset der er synderen, når jeg rejser mig højere op er det som at komme i himlen, kun en lækker brise af susen for ørerne, noget HELT andet at køre med. Hmmm tror jeg må prøve at have mig et lavere originalt på igen, hvad gør man ellers. Selvom jeg kører med ørepropper buldrer det helt vildt over 100Km/h som det er nu :-(.

• #6   1. jul 2009 Ja smid det uoriginale kåbeglas af h....... til og så kan du også prøve at montere et Whisperkit fra Shoei.
    Det skal bare presses ind mellem skallen og foringen, så jeg tror det kan monteres på de fleste hjelme. Det koster ikke alverden og er måske et forsøg værd.

Kommentér på:
Hjelm støj

Annonce