894 visninger
|
Oprettet:
Hjelm støj {{forumTopicSubject}}
Jeg har mig en Arai RX7 hjelm som jeg er super glad for, bortset fra den larmer en del, men det lever jeg med når pasformen og hjelmen er fed :-).
Jeg har en helveds masse støj/turbulens mellem hjelm og skuldre som forsvinder næsten helt hvis jeg tager min hånd op foran halsen når jeg kører og kun en dejlig susen :-). Er der bare så meget støj/turbulens derfra normalt som budlrer i ørerne? Kan min hjelm evt. ikke slutte tæt nok på siderne?
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.682
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 211
Ved ikke om Arai laver lign. eller om man kan få et universalt, men det kunne jo undersøges.
jul 2007
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 127
Jeg har lige fået monteret højt sort front-glas/ visir. og nu kører jeg og mangler al den luft jeg havde før. dvs. det store vindtryk er væk. og jeg har nu problemer med underlig vind susen. jeg har også nu problemer med til spænding under hagen. snip eller spids, klaske rundt under hjelm.. så jeg tror sgu det er fordi der er højt kåbe-glas på.. min hjelm er en HJC hq1 hjelm.. fantastisk hjelm..
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 125
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.264
Det skal bare presses ind mellem skallen og foringen, så jeg tror det kan monteres på de fleste hjelme. Det koster ikke alverden og er måske et forsøg værd.
Hjelm støj