{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

BMW 1300 R {{forumTopicSubject}}

på min ferie i østrig blev mine skuldre og håndled til sidst så ømme af daglige ture på små 12 timer at jeg hoppede på at leje en BMW 1300 R . jeg kan se der ikke er nogen her på siden der ejer sådan en og det kan da undre mig lidt . den ER da lidt speciel i udseende men for pokker en muskelmaskine . der kan man da sige buuuuuundtræk :-).

den har vist lidt over 170hk og sikke en dejlig rolig motorgang den har ! . hvad der var ekstraudstyr og ikke var ved jeg ikke med den pågældene dag var vi en tur i alperne og med 6 grader (stod der på termometeret på mcèn) og snevejr så er varme i håndtag satme dejligt smiley .
jeg var så heldig at den var monteret med quickshift så jeg slap helt for at slippe de dejlige varme greb :-).

nogen her der iøvrigt ved om de fotofælder der bruges i østrig kan koste en turist som mig penge ! . det gik lige lidt stærkt på et tidspunkt ! ? .

jeg nåede kun at få 1 bøde der skulle betales på stedet og det var skaldede 35 euro . herhjemme havde den kostet små 2000 kr og et klip . så jeg vender klart tilbage næste år smiley .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 1300 R
Kommentér på:
BMW 1300 R

Annonce