581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

CBR 600 F2 Går ud! Hjælp!! CBR 600 F2 Går ud! Hjælp!!

Hej alle sammen, jeg står nu med mit første problem med min cykel. Når jeg har kørt ca en halv time fra kold motor, mister den omdrejninger, og lyder som om at den firtakter, for til sidst at gå i stå! når den så har stået 10min køre den igen, men så kommer det ret hurtigt igen! Har nu forsøgt at lade den stå en halv time i tomgang fra kold, og så er der intet, ikke før at den har kørt en lang tur! Hjælp, hvad er der galt, der er ikke overtryk i tanken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 600 F2 Går ud! Hjælp!!
  • #1   28. jun 2009 Det lyder dælme meget som at der opbygges undertryk i tanken... har du prøvet og køre med tanklåget åbent, eller åbnet det når den går i står og hørt om der ligesom suges luft ind når du åbnet tanklåget...

• #2   28. jun 2009 Hej Erling. Det var også min første indskydelse, men syntes ikke at kunne mærke eller høre suget når jeg åbner, men vil da lige prøve at køre med den åben. tak for svaret.

• #3   28. jun 2009 Tjek evt vakum slangen som går fra venstre side af cylinderblokken og op til tanken, måske den er hoppet af, det har selv prøvet på min gamle cykel.

• #4   28. jun 2009 Hehe det er sku lækkert med alle de erfaringer vi har samlet her. Du har lige gjort mig en glad man Jari P. Det var lige præcis den der var revnet hele vejen rundt oppe ved studsen på tanken. MANGE tak. Den kunne lige kortes af, men tror at jeg køber en ny slange i morgen.

Kommentér på:
CBR 600 F2 Går ud! Hjælp!!

Annonce