{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.501 visninger | Oprettet:

SV 650 vs. Yamaha R6 {{forumTopicSubject}}

Hvilken af motorcyklerne er lettest og sælge?
Jeg skal købe en af cyklerne, og når jeg evt. en gang skal sælge den igen, ville det være rart og vide hvilken der er lettest og komme af med igen.

Der vil formentlig være prisforskel, men får man ikke mere for pengene ved at købe en yamaha?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV 650 vs. Yamaha R6
  • #1   28. jun 2009 For det første kan de 2 cykler ikke sammenlignes , men du får mest sjov på en R6 hvis du kan lide race .. en R6 er så meget dyrer at den også vil tabe mest i værdi over feks. 2 år

  • #2   28. jun 2009 Det er jo to vidt forskellige cykler der er tale om.. Men hvorfor tænke på at sælge inden man overhovedet har købt..???

  • #3   28. jun 2009 Alt er relativt. Vil mene de er lige lette at komme af med, så længe prisen er realistisk og du er villig til at tabe penge på det, da en MC sjældent er en rentabel invistering.

    Og nej, du får ikke mere for pengene ved at tage en Yamaha.
    Du får mest for pengene ved at vælge den MC der bedst dækker dit behov. Og dermed kan en SV snildt være et langt bedre køb og en bedre MC end en R6


  • #4   28. jun 2009 Man er vel nødt til og sikre sig, at man har mulighed for at sælge den igen. Jeg syntes bare at der er så mange 650er til salg i forhold til R6, så kunne det måske være lettere og komme af med R6eren.

    Noget siger mig at min første mc skal være en sv 650 efter nærmere gennemgang af information om R6eren, så kan det være for voldsom i både pris og hk.


  • #5   28. jun 2009 Lyder som en klog beslutning Dennis , en SV 650 er billig og ret solid
    rimelig hurtig og helt sikkert nok power til en begynder , og den så lyder helt fantastisk gør det jo ikke værre , og hvis du finder en der er dykket meget i pris er det jo begrænset hvor meget du kan tabe på den :=)


  • #7   28. jun 2009 Jeg har set på 650eren i nogle måneder, så det må blive den jeg går efter. Det er dejligt med lidt professionelt hjælp. Det er en jungle med alle de forskellige motorcykler der findes, og man hører jo dårligt om alle slags motorcykler.

    Jeg må i gang med og kigge markedet igennem. Tak skal i ha`


  • #8   29. jun 2009 lidt sjovt der ikke er nogen der nævner forsikring på de to

    jeg akn fortælle dig lidt om prisen på dem begge ved tryg

    min kæreste var 24 da hun havde en sv650 og ville opgradere til en r6, pga et uheld, med totaltskade til følge

    hun har ingen ancinnitet

    sv650 kostede +-14000 med kasko
    r6 2005 kostede +-37000 med kasko

    når hun så bliver 25 så hedder det

    sv650 +-6200
    r6 +- 17000

    det skyldes at sv650 ligger i klassen sports TOURING
    hvor r6 ligger i klassen sport, og DEN klasse koster knaster


  • #9   29. jun 2009 MC´isme handler IKKE om at købe en cykel der er lettest at komme af med igen!

    Brug HOVEDET! - og køb den cykel du helst vil have, hvem siger man skal sælge den igen??

    Den dér indstilling er HELT GAL!!!


    Bare min mening.

    Jonas


  • #10   29. jun 2009 Så kan det ikke siges mere præsis Jonas smiley

    Hvis man kikker på gensalg af begge cykler er de jo begge voldsom populære, det betyder at der er mange om udbudet... Et hurtig check på dba viser at der er 40+ SVerer til salg og 130+ R6erer. Det vil naturligvis afspejle sig i prisen både nu hvor du køber, men også når du skal sælge... Så man kan også vende den om og sige at du har mulighed for at lave en god handel nu...


  • #11   29. jun 2009 Jonas.
    Selvfølgelig handler det ikke om cyklen er god at komme af med igen, og selvfølgelig skal man følge hjertet når man vælger mc..
    Men man er bare også nød til at bruge fornuften engang imellem..

    Jeg syntes som det er sagt rigtig mange gange tidligere, prøv begge maskiner, og mærk så efter hvilken maskine du syntes der matcher dig bedst.
    Ja R6´eren ser rå ud. Men det syntes jeg nu også Sv´en gør.

    Så ud og prøv maskinerne og tag så beslutningen derefter.

    Mvh
    Michael


  • #12   29. jun 2009 Jeg synes det er meget fornuftigt at se på værditab. Hvis flere gjorde det kunne det godt være Hyosung ville have det lidt sværere smiley

    Jeg gør det selv, men det er mest fordi jeg ikke har cyklerne så længe af gangen. Jeg vil gerne prøve så meget forskelligt som muligt.

    Men tag eventuelt et kig i den blå, der kan du se hvor meget de er faldet nu. Men fremtiden kan som de fleste nok har opdaget være lidt svær at spå om.

    Min personlige mening er at de to modeller ikke er så forskellige rent værditabsmæssigt, men rent kørselsmæssigt vidt forskellige cykler.

    Så ud og prøv...


Kommentér på:
SV 650 vs. Yamaha R6

Annonce