671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jacob S
Jacob S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Langsom levering hos FC moto ? Langsom levering hos FC moto ?

Hej gruppe !

Jeg har placeret en ordre hos FC moto d 18/06, et stk læderdragt og et par handsker er bestilt !

Problemet er bare at min ordre stadig er " In progress " hos dem.

Jeg har Mailet og forsøgt at ringe, ingen af delene har gjort mig meget klogere på hvorfor ordren endnu ikke er afsendt..

Plejer det at tage SÅ lang tid hos FC ?

Tak !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langsom levering hos FC moto ?
  • #1   28. jun 2009 jeg tror næsten jeg ventede en måned på et par handsker, prøvede oz og maile dem, men uden svar.. Men skal nok komme, bar hav lidt tålmodighed med FC-moto.de

• #2   28. jun 2009 det plejer at gå stærkt dernede udenfor sæsonen. der er jo også ferie nu så måske er de lidt presset.. nogen gange skal de jo have varen hjem på lageret også, så giv dem lige et par dage endnu:-)

• #3   28. jun 2009 Hmm .. en læderdragt ... det tager jo sin tid .. de kan jo ikke have alle modelle i alle størrelse på lager ... tror det er der problemet ligger .. min kom dog i løbet af 7 dage ...

• #4   28. jun 2009 Min hjelm røg ud af forretningen dagen efter bestillingen, så kun gode erfaringer her fra.

/Dennis

• Casper T
    Casper T Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #5   29. jun 2009 min læderdragt kom onsdag, havde bestilt den søndag aften, og det var i sidste uge jeg fik den så det gik hurtigt smiley

• Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #6   29. jun 2009 Ja ok..

Jeg venter et par dage endnu, jeg skal have dragten i str. 60, så det er nok derfor det går lidt slow hos dem..

Mange tak for jeres svar

• #7   29. jun 2009 Det kommer an på om varen er på lager hos dem. Ellers kan det godt tage en måned måske mere før den dukker op...Men har ikke hørt om nogen der ikke har fået deres vare. Så frem med lidt mere tålmodighed :o)

• #8   29. jun 2009 Har også handlet der flere gange og har også oplevet både hurtige og lange leveringstider. Men som regel plejer de at være gode til at svare og hjælpe via telefonen. Svaret jeg har fået fra dem, er som mange nævner, at de ikke selv har et stort lager, men lever af gode leverandøraftaler og det kan så være en ulempe nogen gange.
    Sidst købte jeg et par Alpinestars støvler og havde brug for en hurtig levering og der arrangerede de sådan at pakken kome direkte fra Alpinestars til mig.

• #9   4. aug 2009 Jeg har lige købt et par handsker hos dem - Det tog 5 dage, så var de afsendt (fredag) og modtog dem i dag (tirsdag), så et par hverdage undervejs, så blev de leveret. Fik en mail om at de skulle blive bragt ud i dag, så det har været fint.

Er godt tilfreds med servicen smiley

Kommentér på:
Langsom levering hos FC moto ?

Annonce