2.603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvilken scooter mc er bedst???? Hvilken scooter mc er bedst????

Jeg står og overvejer at købe en mc scooter og ville høre om nogen havde forslag, kommentarer eller erfaring mht disse scootere.... jeg tænker på en PGO T-Rex 150, Aprillia Leonardo og fx den der kymco og hvad de nu allesammen hedder...... kravet er bare at det er en 4 takter......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken scooter mc er bedst????
  • #1   29. jun 2009 Leonardoen er i alt fald en rigtig god scooter.
    Ellers kunne Gilera Runner også være en mulighed.

• #2   29. jun 2009 suzuki burgaman 400 hvis den også skal føles af noget

• #3   29. jun 2009 burgmann tror jeg det staves

• #4   29. jun 2009 Runneren og leonardo
    er fine maskiner smiley

• #5   29. jun 2009 have en aprilla rs50 den gik 110 da røret var fjernet og have aldrig problemer med den. har også haft en Gilera Runner den kan også anbefales de køre skide godt

• #6   29. jun 2009 leonardo 150 har jeg kørt på i 2 sæsoner, fin maskine, synes bare den havde en del nedbrud, som ike burde være der... den jeg havde brændte en ventil da den havde kørt 500 km... forrør revnede v. flangen og toppakning gik, bagaksel rendte løs... altsammen inden for 20000 km... så ved du hvorfor jeg ikke vil have italiener... nå ja også knækkede den sig 3 mdr efter jeg havde solgt den, dog heldigvis igennem en forhandler... smiley
    ellers er det en behagelig scooter og køre på og den går fint og friskt...

• #7   29. jun 2009 Jeg har også haft en Leonardo 150. Der har dog stort set kun været udskiftning af sliddele i 2 år og til sidst gik pakningen til gearkassen. Er dog nem at skifte. Vil sige at det er en rigtig god scooter med komfort og rimelig hurtighed. Er god til kørsel i by og på landevej. Hvis du skal på motorvej ville jeg op i mindst Leonardo 250.

Burgman er efter min mening mere hvis du skal køre langt. Der er mere komfort og den er tung. Motoren bevirker at du kan køre behageligt over lange stræk og motorvej.

Christian

• #8   30. jun 2009 Jeg har en SYM RS 125, som jeg bruger til vintercykel. Den er ganske fin at køre på. Har dog kun fået kørt 1500 km på den, men der har heller ikke været andet end et olieskift.
    Jeg mener det var sidste år Itago havde kampagne på den, hvor man kunne få en ny for 12-13.000,-
    Jeg har købt en vindskærm til den, og den har vært alle pengene værd.
    Topfart er ca. 100 km/t målt med GPS.

Kommentér på:
Hvilken scooter mc er bedst????

Annonce