2.637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Motorcykel tøj Motorcykel tøj

Hej. Jeg er lidt grøn inde for motorcykler, og har først lige købt en. Jeg er igang med at tage kørekort så glæder mig til det er ovorstået. Jeg har lige fået at vide at jeg skal have rigtig MC tøj til køreprøve, og det har jeg ikke. Jeg tænkte på at købe noget billigt noget til at starte med for at lige se om det er helt mig det med MC. Har i noget foreslag til udstyr?? Jeg tænkte på T.Hansen produkter om det er ok at køre med??? jeg er selv imod T Hansen produkter, men nu er det billigt...så jeg er lidt i tvivl her.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel tøj
  • #1   29. jun 2009 har din kørelærer ikke det?

• #2   29. jun 2009 Nej hán har ikke. det undrede osse mig lidt, det eneste jeg har er en hjelm.

• #3   29. jun 2009 men uanset hvad skal jeg have noget tøj når jeg har fået kortet...

• #4   29. jun 2009 min kørerlærer havde heller ikke, og jeg stod kun selv med hjelm.. så tog jeg i biltema og købte bukser, jakke og støvler smiley - godt købt, synes jeg selv, det er lækkert udstyr! (til min pengepung..)

• Wilhelmina M
    Wilhelmina M Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 42
    #5   29. jun 2009 Hvor længe er der til køreprøven? Har du tid til at finde noget ordentligt? Og ellers så kan du jo nøjes med t.hansen til køreprøven?

• #6   29. jun 2009 Squ mystisk.. da jeg tog kørekort for 1½ år siden, der fik jeg ikke sådan noget af vide.

• #7   29. jun 2009 Flemming N er også først efter de nye regler her at man skal stille i fuld køre dragt

• #8   29. jun 2009 Der er altså ikke noget som helst i vejen med T-Hansens MC-tøj. Det er der efterhåmdem temmelig mange, der har fundet ud af....

men det bestemmer du jo selv;-)

• #9   29. jun 2009 t-hansen tøjet er sgu helt okay..

men personligt ville jeg nok gå ud og købe en jakke som jeg syntes sidder godt. (t-hansen eller andet) den skal jo forhåbenligt bruges en del så er det ikke bedst at købe noget man nyder at have på smiley

• #10   29. jun 2009 Ellers er der også Hein Gericke og Louis begge i Kiel som nok er nemmest for dig.

• #11   29. jun 2009 Jeg har købt tøj T.Hansen.. Er ikke vildt glad for bukserne, men de virker efter hensigten.. Jakken derimod er jeg temmelig begjestret for!

• #12   29. jun 2009 Jeg skal først til prøve slutningen af aug. Men han vil helst se at vi osse har det på når vi skal på landevejen. men jeg har da til til at finde noget hvis det er....men kom med nogen sidder eller noget, så jeg kan kigge lidt og evt, køre efter det. bare det kan fås på sjælland siden....

• #13   29. jun 2009 Det fra biltema ser ellers okay ud....

• #14   30. jun 2009 andreas n

jeg kom lige til at tænke på hvis der er så lang tid til prøven så tag og kom til nogen forhandler træf/åbenhus da der altid er en masse penge og spare på kvali vare. jeg købte en helt ny held jakke sidst i juli sidste år til langt under det halve og for mig ihvertfald er held et rigtigt godt mærke (ihvertfald hvis du samligner med andre forholdsvis billige mærker)

• #15   30. jun 2009 HVis det var mig ville jeg købe det jeg helst vil have. For mig at se er det "dyrt" at købe noget i T-Hansen eller lignende, for så at ville have noget andet senere. Men hvis du vil køre med det fra et "billigt" mærke i nogle år, ja så er det det rigtige at gøre. Så med andre ord køb det du vil bruge i nogen år, eller mere første gang!! Og dette er ikke en krititk af de " billige" mærker, for IMO er det lige så fint og ok som de dyre.

Noget heltr andet, skal man nu have alt grejet for at gå til køreprøve?? Jeg synes det lyder lidt søgt, da der ikke er noget lovkrav om at have det på, når man har fået styre pappet

PS du må gerne komme forbi og låne noget af mit gamle tøj til en køreprøve, det var det jeg ville gøre i dit tilfælde, finde en i lokalområdet, kollega eller lignende og så låne. For som du selv er inde på, så er det jo ikke sikkert du kommer igang lige med det samme, og så er det da træls at have for 3500 kr liggende i skabet!!

Lars

• #16   30. jun 2009 Køb noget brugt, der får du rigtig meget for pengene... jeg har f.eks. noget til salg

Kommentér på:
Motorcykel tøj

Annonce