{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Søger en hjælpene hånd nær vejle.. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Jeg søger en person som vil hjælpe mig med at få gang i min Ducati Monster. Købte den for et godt stykke tid siden, og egentlig mest som et projekt. Jeg prøvekørte den dengang, og den kørte som den skulle, men efter jeg fik den hjem, har jeg haft problemer. Motoren rotere fint rundt, men den vil ikke starte. Den smider en smule olie som tyder på en sprunget alu. pakning, men ved det ikke med sikkerhed. Faktum er at jeg søger en som vil hjælpe mig med at få den til at køre. Jeg skal nok sørge for at transportere den hen til vedkommende hvis du har et sted den kan stå imens. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for arbejdet, men forvent ikke alverden. Og et par kolde øl ved siden af, er vidst også en del af arbejdet.

Nu står der at jeg søger et sted nær vejle, men det må gerne ligge i trekantsområdet. Håber en af derude er villig til at hjælpe mig. Det skal lige siges at motoren er i god stand og ikke har kørt langt, så det burde være en simpel ting, jeg ved bare ikke nok om motorcykler til at turde skille noget ad.

Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en hjælpene hånd nær vejle..
Kommentér på:
Søger en hjælpene hånd nær vejle..

Annonce