1.519 visninger
|
Oprettet:
Her stod noget grimt... {{forumTopicSubject}}
Hvor ondt i røven kan man have.. Når man stemmer en Husaberg 550 ud af mc-galleriet, fordi det er en crosser. Specielt når man i forvejen har sin gade-mc oprettet herinde.
Fatter jeg ikke !
nov 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 37
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
Som om man skal gøre sig "fortjent" til dette forum. Gud fri mig vel
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
En CBR600 med racerkåbe og uden nr.plade er dog en MC, ifølge de samme hoveder fordi den kan blive indregistreret....
Men med den tanke...... Hvad fanden er det for et køretøj Rossi og Co. kører på, for det kan jo ikke være en MC hvis den ikke kan registreres.......
/
Jesper
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
Kunne bare aldrig selv finde på at stemme en mc ud, medmindre det var en fake-profil eller en scooter.
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
nov 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 37
Det burde man vel også vide hvis man allerede har en cykel herinde!!
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 298
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Ellers er det bare en tunet knallert
/
Jesper
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
Lige en helt anden ting.
Det er da i hvert tilfælde kællingagtig at man ikke må skrive kælling !? Er det MC-Kilden der styrer dette forum ??
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 511
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 274
Tag den med ro, dans lidt regndans - så vi kan få saltet af vejene.....
Brug jeres energi på det, istedet for at gå amok på hinaden herinde....
Tulle
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 274
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
Og nu skal jeg lade være med at skrive #ælling mere
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 342
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 36
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 83
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
Her stod noget grimt...