{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Nye Blinklys....eller {{forumTopicSubject}}

Hey...

Vil gerne have et par mindre blinklys på min offroader (XTZ660) da jeg så lettere kan få mine alu kasser af og på. Mit spørgsmål er om jeg "BARE" uden videre kan købe et par, og skifte, eller om alle blink lys på en mc skal være af samme type, om der skal andre relæ´er til osv....

På forhånd tak

Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye Blinklys....eller
  • #1   4. jul 2009 jeg skiftede mine normale "pære" blinklys ud med diode blinklys. Jeg satte en modstand ind mellem hvert blinklys for at ramme den rigtige blinkefrekvens som kræves via loven. Så længe at de blinker 60-120 gange/min og de lyser klart og gult er det lovligt. Derudover skal de have mindst nummerpladen afstand mellem hinanden bagpå

• #2   4. jul 2009 du kan også bare købe med halogen pære, så er det skift og go, de fås også små. og det med afstanden er kun til syn, hvis han går i små sko, i hverdagen der på hver side af pladen fint nok, bare se de ny sports cykler hvor de fra fabrikken sidder super tæt. Bake husk de skal være med E-mærke så bliver synsmanden også glad

• #4   5. jul 2009 jeg købte et sæt halogen, små, e-mærkede, med tonet glas, virker perfekt selv synsmanden var glad

• #5   6. jul 2009 Takker for links, råd m.m Er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe da det jo er til en "offroader", der bruges på grus, strand osv.... Har et par steder læst at de ikke er så "hårdføre" som dem der sidder på mht holdbarhed og levetiden på pæren

Kommentér på:
Nye Blinklys....eller

Annonce