2.910 visninger
|
Oprettet:
ADVARSEL!! OK BENZIN SKAGEN {{forumTopicSubject}}
Hvis man har tanket benzin på tankanlægget OK benzin ved toyota Kattegatvej 16, 9990 Skagen her tors-fre-lør og får problemer med motoren bør man kontakte dem.
Min makker har en bil der er død pga dette. muligvis pga vand. og flere holder allerede på værksted.
Hele tankanlægget er i løbet af søndagen blevet lukket.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
men god info du smider her
my 5 cent
mvh
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.411
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 335
Men hvad er der galt med lidt vandindsprøjtning :o)
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
maj 2006
Følger: 46 Følgere: 49 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.016
OK onfomerer at der er over 390 tankninger som har fået diesel i stedet for benzin.
maj 2006
Følger: 46 Følgere: 49 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.016
nov 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 6
her er et link til omtalen , angående OK tanken i Skagen
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
og det er sku da underlige at der ikke er lavet en anordning så det bare ikke kan lade sig gøre... at bytte rund på de væsker.. hvor svært kan det være
for det er sku ikke sjovt at få galt brændstoff på....
my 5 cent
mvh
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 76 Svar: 264
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 223
ADVARSEL!! OK BENZIN SKAGEN