Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vejrudsigt
  • #3   7. jul 2009 Dmi er helt til grin... at åbne sit vindu er meget mere nøjagtigt, også 5 døgn trem.... lol lol

my 5 cent

mvh

• #4   7. jul 2009 men tak for den, se da spændene ud

mvh

• #5   7. jul 2009 DMI-Københavnsudsigt:
    Onsdag byger flere steder, lokalt med torden, men også lidt eller nogen sol. Højeste temp. mellem 18 og 21 grader, og svag til jævn vind omkring sydvest.

Den Norske københavnsudsigt:
    Strålende sol, skyfrit, ingen nedbør, lidt skyet mellem 12 og 13 og 16 og 17 (sådan ca.)

Tror sku jeg tager den Norske og kører MC på job i morgen :o)

• #6   7. jul 2009 JL L
    Det er jo det jeg siger, den norske er ret god! :o)

• #7   7. jul 2009 kommende 25 dage
    ustadigt med temp mellem 10 - 30 grader og muligheder for en del sol eller regn og måske skyet.
    forventer faldende temp om ca nogle måneder og muligvis eller højst sandsynligt mere nedbør i form af noget vådt af en slags

• #8   7. jul 2009 henrik J = voldborg.......

• #9   7. jul 2009 hm... Jeg forstår nu ikke alle de klager over DMI.

Nu har de i mere end en uge lovet store regnmængder fredag, lørdag, søndag, mandag og nu tirsdag.

Jeg synes stadig solen skinner ..... så de skal bare fortsætte i samme rille

• #10   7. jul 2009 He-he, ifølge den Norske skulle det nu være totalt skyfrit - og her hvor jeg sidder, er der mørkt som i en brøndgravers røv, og tordenen ruller i baggrunden :o).

Har lige rulet MC'en ind ...... men fordækket peger optimistisk mod udgangen så det kun tager et splitsekund at få den på gaden i morgen når solen bager ned klokken 06:00.

JLL

• #11   7. jul 2009 hmmm
    tro sku også de nord -mænd er på hjemme brænd

Kommentér på:
Vejrudsigt

Annonce