{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

auto 85 {{forumTopicSubject}}

købte en fzr 1000 for små tre uger siden hos auto 85.han gav 100% garanti i seks mdr(har det på en udskrift fra gul og gratis,dvs det står i salgsanoncen)har lige været nede med den,for at få ordnet en del ting som ikk er i orden....er der nogen der har erfaringer med dem der nede?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  auto 85
  • #1   7. jul 2009 Du ska da ha det garanti´en på købskontrakt.............

Ellers holder det da ik en skid....(ville jeg da mene)

Og hvad fejler den.??

• #2   7. jul 2009 Jeg har kun positive erfaringer med dem. Men lige i denne tid, skal du være opmærksom på at (alle) virksomheder kan være lidt sløvere end normalt, fordi medarbejderne jo mener de skal have lov til at holde ferie smiley

Jeg brugte dem for nyligt, da de lå inde med en brugt benzinhane af den type som jeg skulle bruge. Et andet mc-værksted i byen havde sagt at det var en større omgang - Auto85 ordnede det på 30 minutter.

Generelt har jeg dog svært ved at forstå, at MC-værksteder virker til at tage samme timepris som bilværksteder. De har jo ikke udgifter til specialudstyr, computersystemer eller store lifte ligesom til biler... men så længe man har et effektivt værksted betyder det jo ikke det store.

• #3   7. jul 2009 har aldrig haft nogen negative episoder med ham derude:-)

• #5   7. jul 2009 jeg er også ved at købe mc der ude. kun godt af sige om ham

• #6   7. jul 2009 det er skam heller ikk en klagesang.han virker meget reel,men det skader jo aldrig og høre sig for vel:-)det er småting...men alt i alt er det en reel cykel han har solgt mig ingen tvivl om det.den er jo brugt så der vil jo være noget....tak for hjælpen.

• MC-musen S
    MC-musen S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 91
    #7   8. jul 2009 nicolaj - "i dagens danmark kan der være stor forskel på at have ret og få ret" Det er ret godt beskrevet. man kan jo f.eks. bare se stephan sagen med et motorcykelfirma

Kommentér på:
auto 85

Annonce