{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Stjålen mc {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Der er nogle, som igen ikke ved hvad der er dit om mit. Min cykel er blevet stjålet i perioden 7. feb. til 14. feb. Stjålet på min adresse (Nyk. Falster), i mit aflåste baghus/værksted.
Den er som i kan se let genkendelig med de Orange farver og let streetfighterstil.
Kendetegn er bitte små ridser på venstre sædestykke lige ved tanken og speedometer der har gået 46000 km+
Der er også en ridse i forgaflen og på venstre side af stellet, man ikke lige kan omlakere, hvis den skulle have fået en anden farve...

Håber der er nogen der ser den, eller får tilbudt billige dele, så må de meget gerne kontakte mig eller politiet.

Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålen mc
  • #1   21. feb 2006 sådan nogle røvhuller !!!
    er du sikker på at det ikke er nogle der har kendskab til hvor du opbevarer din cykel ??? lyder mystisk hvis den har stået i et aflåst skur


  • #2   21. feb 2006 FY FOR DEN!!! Trist at der findes sådan nogle hjernedøde stoddere. Du har min sympati, fik selv stjålet en spritny SV650 S sidste år, man bliver sgu bare så vred/skuffet/ked af det når sådan noget sker. jeg holder et øje åbent, håber du får den igen.

    skulderklap
    Trofast¤


  • #3   21. feb 2006 holder begge mine øjne åben het i THY.. det er sku trælss for dig.... håber på det bedste for dig og din kværn....

  • #4   21. feb 2006 SUR RØV!

    Men ville det ikke være en god idé at skrive et nummer man kan fange dig på, hvis nu det skulle være - og evt. reg. nummer, hvis den havde pladen på?

    Hygge


  • #5   21. feb 2006 REG er DD 18377

    mit nummer står i profilen og er 20451289

    Tak for jeres skulderklap...

    Der er en del lejligheder der kan kigge ned i min gård, så det behøver ikke være venners bekendte. Håber jeg ikke det er.
    Hvis man ser mit navn herinde og søger på Området og navn på krak dukker min adresse også op. Hmm. lige et hint til folk herinde...


  • #6   21. feb 2006 damn, føler sgu md dig, det er ikker igtigt sjovt sådan noget....
    Jeg holder øje i københavn

    Du siger der er en del lejligheder der kan kigge ned i din går, hvorfpr laver du ikke en lille rundspørge, for at høre om nogle har set noget???


  • #7   22. feb 2006 Skal nok holde lidt øje i det nordjyske.

    Som Heidi siger - så kunne du da lige rende en tur med nogle sedler i alle de opgange hvorfra man har udsigt til gården.

    Håber snart cyklen vender tilbage..


  • #8   22. feb 2006 Fuck hvor surt...
    Jeg skal sørme nok også kigge i det midtjydske - og hvor jeg ellers kommer frem... Nu starter sæsonen snart så er der måske større chance for at se den, for alle lægger jo mærke til de få cykler der kører endnu... og der ville den jo nok blive genkendt..
    Et kæmpe skulderklap til dig - og held og lykke ...


Kommentér på:
Stjålen mc

Annonce