1.485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ørepropper til musik/gps Ørepropper til musik/gps

For noget tid siden blev der linket til følgende formstøbte ørepropper: http://www.earfuze.com/fuzion.html

Det ser jo ganske godt ud og lader til at være et enkelt princip- men er der nogen der har prøvet det og evt. kan komme med en vurdering af produktet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørepropper til musik/gps
  • #1   8. jul 2009 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=118074

Har lige sendt pb til baghjulskongen som skulle have bestilt dem med link hertil

• #2   8. jul 2009 Fik aldrig selv bestlilt dem smiley

• #3   8. jul 2009 Super, så må vi se om han fik det gjort:)

• #5   8. jul 2009 Jeg købte et par. Jeg fik dem lige inden jeg kørte til Assen for at se MotoGP.
    De fungerer fantastisk. Men gør jer selv en tjeneste ved at bestille så I kan lave en ekstra. Jeg brugte det hele i de små beholdere til hvert øre. Og i mit venstre øre har jeg fået puttet for meget på, så den har trykket lidt på øret. Det er dog selvforskyldt, da jeg i hjelmen også har højtaleren fra min navigator siddende i venstre side, så de få mm. gør altså at det trykker på øret. Derfor skal jeg nu lave en ny tyndere model til venstre øre. Men kvaliteten, instruktionerne, lyden og idéen er rigtig god!
    Kan varmt anbefale dem!

• #6   8. jul 2009 Tak for den gode tilbagemelding Jacob. Nu du selv nævner det, hvordan fungerer det så med dit navigationssystem, kan du høre det igennem "propperne"?

• #7   9. jul 2009 Jacob: hvordan er de at køre med uden musik... tager de vindstøjen eller ???

hvordan er kvaliteten på de medfølgende høretelefoner ????

hva endre du med at betale for dem leveret i dk inc told osv ?

• #8   9. jul 2009 Til Mikkel E / Mr. White aka Dr. Mug:
    Det afhænger selvfølgelig af hvor højt op jeg har skruet for musikken.
    Personligt vil jeg hellere køre uden musik. Men når det er længere ture så smider jeg dem i. Dels for at sænke vindstøj o.lign. (altså uden musik) men også for at kunne høre musik hvis det er det jeg lyster.
    Navigationen kan jeg godt høre. Men ikke 100 %. Men jeg bliver opmærksom på at der sker forandringer på ruten, og så kigger jeg ned.
    Jeg vil mene at de spiller lige så godt som de originale der følger med til Ipod'en. Prismæssigt endte jeg med at betale lige omkring kr. 270.- tror jeg det var. Men husk at det var den "model" hvor der var en ekstra gang "modellérvoks". Bare husk at sætte højtalerne helt rigtig inden i modellerer. Gå bare på med krum hals. Sys' det virker rigtig godt!

• #9   9. jul 2009 Lyder vist som om man lige må bestille sådan et sæt i nær fremtid..

• #10   9. jul 2009 Hvordan er lyddæmpningen? fjerner de lige toppen af vindstøjen , er de som alm. skum ørepropper? eller bedre/værre til at fjerne støj?

• #11   9. jul 2009 Tak Jacob - Det lyder som en sikker vinder, jeg hopper i smiley

Kommentér på:
Ørepropper til musik/gps

Annonce