1.485 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Ørepropper til musik/gps Ørepropper til musik/gps
For noget tid siden blev der linket til følgende formstøbte ørepropper: http://www.earfuze.com/fuzion.html
Det ser jo ganske godt ud og lader til at være et enkelt princip- men er der nogen der har prøvet det og evt. kan komme med en vurdering af produktet?
0 synes godt om
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 482
Har lige sendt pb til baghjulskongen som skulle have bestilt dem med link hertil
sep 2007
maj 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 84
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 277
De fungerer fantastisk. Men gør jer selv en tjeneste ved at bestille så I kan lave en ekstra. Jeg brugte det hele i de små beholdere til hvert øre. Og i mit venstre øre har jeg fået puttet for meget på, så den har trykket lidt på øret. Det er dog selvforskyldt, da jeg i hjelmen også har højtaleren fra min navigator siddende i venstre side, så de få mm. gør altså at det trykker på øret. Derfor skal jeg nu lave en ny tyndere model til venstre øre. Men kvaliteten, instruktionerne, lyden og idéen er rigtig god!
Kan varmt anbefale dem!
maj 2009
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
hvordan er kvaliteten på de medfølgende høretelefoner ????
hva endre du med at betale for dem leveret i dk inc told osv ?
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 277
Det afhænger selvfølgelig af hvor højt op jeg har skruet for musikken.
Personligt vil jeg hellere køre uden musik. Men når det er længere ture så smider jeg dem i. Dels for at sænke vindstøj o.lign. (altså uden musik) men også for at kunne høre musik hvis det er det jeg lyster.
Navigationen kan jeg godt høre. Men ikke 100 %. Men jeg bliver opmærksom på at der sker forandringer på ruten, og så kigger jeg ned.
Jeg vil mene at de spiller lige så godt som de originale der følger med til Ipod'en. Prismæssigt endte jeg med at betale lige omkring kr. 270.- tror jeg det var. Men husk at det var den "model" hvor der var en ekstra gang "modellérvoks". Bare husk at sætte højtalerne helt rigtig inden i modellerer. Gå bare på med krum hals. Sys' det virker rigtig godt!
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
sep 2007
maj 2009
Ørepropper til musik/gps