Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk til Trackday ??
  • #1   10. jul 2009 Hockenheim er bestemt ikke den værste bane hvad dæk angår. Lige hvad type dæk du skal bruge er nok lidt op til dig selv. Du oplyser ikke om du bruger Slick eller gadedæk

Husk for guds skyld at skifte bremsevæske og klosser inden du tager der ned. Den er hård ved bremsen .)
    Der skal bremses ned fra små 300 til omkring 50 Km/t

• #2   10. jul 2009 Han kører som en tøs Henning......

God tur brormand.......

jeg tror du vil blive trær af de 190/60-17 hvis du ikke får den gearet ned !!

• #3   10. jul 2009 bremseklodser og væske er ordnet..
    det bliver på nogle gadedæk tror jeg.. havde regnet med Michelin Pilot Power 2CT ? men er blevet i tvivl ?

• #4   10. jul 2009 Og Kim.. Surt du skulle på ferie !!
    Eller havde du fået såååå meget baghjul...

• #5   10. jul 2009 Vil gerne anbefale bt-003 rs

• #6   10. jul 2009 MPP 2CT er nogle af de bedste gadedæk, men de bliver for varme/smelter, hvis du kører hårdt på en trackday i tørvejr. De er fine i regnvejr.
    Hvis det SKAL være gadedæk, ville jeg vælge Metzler Sportec M3 eller Bridgestone BT 016.
    Bedre ville være Bridgestone BT003 eller Michelin Pilot Power One.
    De sidste er dog INTET værd i regnvejr, så du skal være sikker på vejrudsigten eller have regn- eller gadedæk med.
    Ovenstående er mine personlige erfaringer, som motionist og ikke hardcore racer.
    God tur.
    Mvh.
    Jan L

• #8   11. jul 2009 Dem der er runde,sorte og helst med luft i!!!!!
    Ud fra hva kan du sige at det bliver i ok højt tempo Rossi?? Men vis du regner med at du kommer til at skærme alle de andre skal du nok have slicks på.. smiley

Kommentér på:
Dæk til Trackday ??

Annonce