Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bluetooth hjelm
  • #1   10. jul 2009 Har ikke erfaringer med bluetooth, men en ting er sikkert. Det er med til at fjerne ens fokus fra trafikken og dermed sikkerheden, som i forvejen ikke er for høj på mc.

• #3   11. jul 2009 Hej Morten, Johnny og Christian.
    Tak for jeres input - jeg tror egentligt jeg lytter til Christian og fokuserer på trafikken og nøjes med at købe en C3 smiley

Hav en god sommer.

Mvh. F

• #5   11. jul 2009 Jeg bruger
    Midland BT2 intercom bluetooth
    Det virker fint

Jeg har også et system til salg kik i min anonce

• #6   11. jul 2009 Jeg bruger C3 hjelm, hvor jeg har monteret Interphone Intercom. Bruger det dog kun til meget korte samtaler og til min GPS.

Jeg frygter, at hvis jeg også bruger til til telefon og musik, at mit fokus bliver fjernet fra kørslen.

Men jeg ved, at man kan få formstøbte probber, der også giver mulighed for at høre musik, men de er vist dyre.

Kommentér på:
Bluetooth hjelm

Annonce