711 visninger
|
Oprettet:
Føj Føj Føj (Vejret...) {{forumTopicSubject}}
Så lige vejret... Fy for den.... det bliver nok ikke D. 1 vi kommer ud desværre.. medmindre der er en som lige smutter ud med et alu bat og knalder ham hr vinter tilbage hvor han kom fra...
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
jul 2004
Følger: 37 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 398
JEG skal (hvis jeg jeg ellers har fået min nummerplade til den tid) ud at kører d. 31 marts !!!! min fødselsdag ... BASTA
håber ikke at det er isslag, 120 s/meter vindstød, hagl og tåget den dag så
Føj Føj Føj (Vejret...)