Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samtaleanlæg fra aldi ?
  • #1   13. jul 2009 Det må være noget lokalt, da Aldi her i byen ikke har haft dem i lang tid, dog har Lidl haft nogle for et par uger siden, og vil tro det er samme type (2 headsets der samles med ledning i en lille forstærkerboks der kører på batterier)
    Har selv en af den type, dog kan de have en tendens til at få luftstøj, som kan være ret irreterende at høre på i længden.

• #2   13. jul 2009 de er okay, du skal ikke forvente miraklere af det men hvis bare du har en bag på så er det fint nok:-)

• #3   13. jul 2009 Hallo !!!!!!
    Du får hvad du betaler for , pris og kvalitet hænger jo sammen..

• #4   13. jul 2009 Min jeg købte et sæt til både min bror og undertegnede, og prisen taget i betragtning er vi meget tilfredse.

• #5   13. jul 2009 Hov!!!! skal lige siges at det var i Lidl, ved ikke om sættene er ens, men herrergud til 100 kr. så prøv dem, er du ikke tilfreds, så smid dem ud

• #6   13. jul 2009 Købte et sæt til når lillemor er med bag på.

Har brugt det tre gange, første, eneste og sidste. Alt for meget vindstøj i til at det var til at holde ud. Har dog prøver med gode vindfrakker til mikrofonen uden væsentlig bedre resultat.

Så brænder de 100,- så køb et par gode bøffer i stedet :o)

• #7   13. jul 2009 altså - et nej hehe

Idéen virker nu meget god med en samlebox og to mic´er - men er der et bestemt mærke der er træfsikkert? har også set et sæt til 250 og et til 500kr

• #9   13. jul 2009
    Jeg købte sættet og er faktisk ganske tilfreds med den...

Jeg har en Schubert R1 og lavere kvalitet Held "udlåner hjelm"
    her fungere det ganske fint ind til man kommer op til 100 km/t.

Som sagt før - man får hvad man betaler for.

• #10   13. jul 2009 Ja, jeg har lidl-sættet, det fungerer helt upåklageligt, snak går fint ihvertfald til 130km/t.
    Det eneste minus er, at musiktilslutningen ikke er helt høj nok, ved hastigheder over 60-70 stykker...

• #11   13. jul 2009 Lidl sæt har jeg haft i snart tre år. Optil 70-80 km/t går det fremragende med åben hjelm og åbent visir. med likkede skærme er det OK op til 110-120, så er det slut, men det synes jeg fakkertalt er eminent til en god hund!

• #12   13. jul 2009 Jeg vil give det en chance så, med mit valg af motorcykel er hører det nok til sjældenheder at jeg når længere op end 120.

Kommentér på:
samtaleanlæg fra aldi ?

Annonce