643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Teis h
Teis h
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Hjælp til...stort set det meste ;o) Hjælp til...stort set det meste ;o)

Hej Herinde..

- Jeg har egentlig ikke rigtigt fået mig oprettet med cyklen herinde- men nyder godt af at bladre rundt blandt generel diskussion ;o)

Håber nu nogen har lyst til at hjælpe- jeg er v-strom dl1000 kører og netop fået købt mig en tomtom rider 2. edition- fåes der aftenkurser på ruc til sådan en.. ?? Jeg kan simpelthen ikke få den til at virke på computeren når jeg tilsutter den. Jeg kan opdatere den osv. men betjene den via pc kan jeg ikke. Hvilket gør det lidt sværere med turplanlægning..

Desuden er jeg nu flere steder på nettet løbet ind i v-strom med bundkåbe og set 2 her på "kanalen" med disse ifølge mig pragtfulde kåbedele- nogen som ved hvor de forhandles og i hvilket prisleje..? ;o) tror vist det var det.. ;o) på forhånd tak

Teis H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til...stort set det meste ;o)
  • #1   13. jul 2009 Hey Teis

Hvordan vil du "betjene" din TT via PC ? Du bruger TomTom Home ikke ? (programmet til PC)
    Mht. bundkåbe, har du prøvet at google ? Jeg fandt bundkåbe (plov) til min via at søge på Google smiley

• Teis h
    Teis h Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   13. jul 2009 Hej Brian..

- Jeg bruger TT home og er oprettet og logget ind.. dog kan jeg ikke finde den 11cifret kode nogen steder som jeg syntes er omtalt at man kan indtaste om den følger med. Men bliver lidt i tvivl om det kun er kode man får om man har købt tilvalg i form af kort stemmer eller andre gadgets..?

Når jeg vælger betjen min TT- kommer der blot et billed af selv TT og der står ovenover i tekst at jeg kan skrive på den med mit tastatur. Men i selve TT billedet står der tid dato og "intet headset tilsluttet" samt på midten med store bogstaver- Intet kort fundet.. tænker om det er min pc som er for gammel, men kører da med xp.. om det har betydning ( ikke lige min stærke side)..

Tak for stikordet Plov.. anede jeg ikke det hed trods jeg har kørt mc i nu 16 år- men har nu heller aldrig haft en med fuldkåbe eller plov før.. nu fik jeg lidt at sidde og lege med igen på google. Iøvrigt havde materialemand hos enghave motor i kbh ikke umiddelbart hørt om den fine købe/plov.

Nå men det bekymre mig at jeg er tastetosse hvad angår TT- kunne jo være sjovest om man kunne få fuldt udbytte af legetøjet. ;o)

mvh.
    Teis

Kommentér på:
Hjælp til...stort set det meste ;o)

Annonce