1.335 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ninja 250r: FI - fejl Ninja 250r: FI - fejl

Hej derude

Jeg har en ninja 250, som idag satte ud og FI (fuel injection) lampen lyste. Jeg kunne dreje nøglen frem og tilbage, og så lyste den ikke mere, men jeg kunne kun tænde den i få sekunder hvorefter lampen lyser igen og motoren går ud. Selv nu her, nogle timer senere, så laver den samme trick, og manualen siger enten for lidt benzin i tanken eller så skal den kigges efter ved autoriseret værksted. Tanken er helt fuld, så - smider den desværre på værksted imorgen smiley

Men er der nogle der har en idé om hvad det kan være? eller kan det være uendeligt mange forskellige ting, da den eneste ledetråd jeg giver er en elektronisk indikator?
Det ville i hvert fald være rart med et vink i den retning af hvad jeg kan forvente.

Den har kørt 8300 ca, og ixil potte monteret for længe siden, og det skete ved rolig kørsel ved kun 40-50 km/t.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ninja 250r: FI - fejl
Kommentér på:
Ninja 250r: FI - fejl

Annonce