{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Bytte af MC.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en CBR 900 Fireblade, og jeg får pisse ondt i ryggen af at køre på den, jeg kan sq holde til det i ryggen.
Så nu tænker jeg på at få en Dragstar i stedet for, den kan jeg bedre holde til at køre på. Men da jeg ik vil sælge Blade'en og få penge for den, tænkte jeg at der nok var nogen der kunne tænke sig at bytte lige over med en Dragstar 1100.. Mon der er nogen der kunne tænke sig det?? eller er der nogen ledninger der har kortsluttet i førehuset på mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bytte af MC..
  • #1   16. jul 2009 Tror det er optimistisk når fireblade fra 1994 starter på omkring de 60.000 i dba , og dragstar på 95.000. Men hvem ved smiley kan jo være

  • #3   16. jul 2009 Ta´ og byg den om med streetfigterstyr og få en kanon maskine.
    Se min Fireblade-profil og stjæl nogle af ideerne. Døjer selv ret meget med ryggen, men ombygningen hjalp kolosalt + er kanon sjov mc som resultat.
    ;O)


  • #4   17. jul 2009 Johnny... Øøøøøøh fordi jeg lige ville høre om der var nogen der var int. først...

    James... Jeg er bare ik så meget for streetfighter, men det kan det jo være det ender med... :o)

    Jan... Ja, men det kunne fandme være rart... :o)


  • #5   17. jul 2009 Allan ellers kunne du jo træne din ryg så den kan klare strabasserne...

    havde selv problemer med ryggen men ved ganske lidt træning og vedholde træning en gang om ugen så er der ingen problemer mere.


  • #6   17. jul 2009 Du finder også ud af om der er interesse ved at lave en salgs/bytteannonce og så er det ligeså hurtigt at oprette.
    Har du overhovedet prøvet en drag star eller lignende cruiser? For normalt er de heller ikke specielt gode for ryggen. Det bedste for ryggen er normalt siddestillingen, du finder på Naked bikes og touringmaskiner


  • #7   17. jul 2009 Enig med mange af de andre hvorfor ikke prøve med en bytte annonce - men det er jo ikke det du spørger om!
    Jeg kunne da sagtens forestille mig at det vil være muligt at lave en byttehandel - om ikke andet så da med en forhandler.
    Jeg vil dog tillade mig, også at komme med et alternativ: du kunne evt. forsøge dig med et sæt raisers og et højere styr, men den tanke har du måske haft.
    Held og lykke med projektet.


  • #8   17. jul 2009 Hej ang. rygproblemer..
    Jeg døjer også en del med ryggen og har derfor lige skiftet fra en Suzuki Volousia til en touring maskine (Suzuki Bandit 1200) og har oplevet at jeg ikke har de store problemer med ryggen mere når jeg kører langt, på cruiseren sad man lige op og ned og da kommer man hurtigt til at falde lidt sammen i ryggen når man kører længere ture, så derfor vil jeg til en hver tid anbefale en touringmaskine hvor det er nemt at ændre kørestilling...


  • #9   17. jul 2009 Netop Jeppe....
    Man kommer til at svaje alt for meget i ryggen, når benene kommer fremad. Slet ikke godt for ryggen.
    ...så nu ta´r jeg til træning...for ryggen.
    Ses....
    ;O)


  • #10   17. jul 2009 Bare køb min VFR smiley

  • #11   17. jul 2009 Ja jeg har kørt på en Virago i lidt over et år, og det kunne jeg bedre holde til.. Men en anden grund er også at jeg gerne vil prøve noget andet end "slå ihjel maskiner".. :o) og så savner jeg lyden fra en chopper.. :o)
    Det der med træning virker sq ik, jeg styrketræner 4 gange om ugen. og det burde jo ha hjulpet hvis det var... :o/
    Men igen, grunden til jeg ik har oprettet en annonce er at jeg lige ville høre om der var nogen der var int. først...


  • #12   17. jul 2009 Rygtræning og styrketræning er to vidt forskellige ting.

    ;O)


  • #13   17. jul 2009 Jeg træner ryg 2 dage om ugen.. :o)

Kommentér på:
Bytte af MC..

Annonce